توزیع بیش از 1200 پارچه آوریز و اقلام تبلیغی فرهنگی به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع) بجنورد
کد خبر: 3620968
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸

توزیع بیش از 1200 پارچه آوریز و اقلام تبلیغی فرهنگی به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع) بجنورد

گروه معارف: رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد گفت: هزار و 200 نوع اقلام تبلیغی و پارچه نوشته جهت فضاسازی شهادت حضرت امام صادق(ع) در سطح شهرستان توزیع شد.

حجت الاسلام ناصر هدایتی رییس سازمان تبلیغات اسلامی بجنورد، در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی افزود:اقلام یاد شده در آستانه سالروز شهادت حضرت امام صادق(ع) در سطح شهرستان توزیع خواهد شد که برنامه ریزی شده تا به همه هیئت های مذهبی،مساجد و مکان های فرهنگی تعدادی از این پارچه نوشته ها که مزین به نام مبارک حضرت امام صادق(ع)هستند داده شود تا در ایام شهادت حضرت امام صادق(ع) فضاسازی مناسبی را داشته باشیم.
وی تصریح کرد:در آستانه ساروز شهادت امام صادق(ع) اقلام تبلیغی جهت فضاسازی، شامل  کتیبه،پارچه آویز خیابانی،پارچه های عرضی 5/2 متری خیابانی است که در مساجد استفاده خواهد شد.
حجت الاسلام هدایتی خاطرنشان کرد:در روز شهادت امام صادق(ع) ایستگاههای صلواتی متعددی در سطح شهرستان برپا خواهد شد که به هیئت هایی که در این خصوص اعلام آمادگی کرده اند شکر و اقلام تبلیغی توزیع شده که فضاسازی مناسبی را درایام ویژه شهادت امام صادق(ع)داشته باشند تا اثر فرهنگی و تربیتی خوبی در بین مخاطبان ایجاد کند.
captcha