اسامی آثار راه یافته به جشنواره تئاتر رضوی در خراسان شمالی اعلام شد
کد خبر: 3621667
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴

اسامی آثار راه یافته به جشنواره تئاتر رضوی در خراسان شمالی اعلام شد

گروه فرهنگی: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، اسامی آثار راه یافته به یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی در خراسان شمالی را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ حسین فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: از ۳۶ اثر راه یافته به مرحله بازبینی، تعداد هشت اثر در مرحله نهایی دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی با هم رقابت می کنند. 
وی به معرفی اسامی آثار راه یافته به بخش مسابقه این جشنواره پرداخت و از حضور نمایش «باطل السحر» به کارگردانی «محمدرضا شاه مردی» از استان قم و نمایش «چنار لاله» به کارگردانی «مهدی آشوغ» از استان خوزستان(اندیمشک) خبر داد. 
فرخنده بیان کرد: نمایش «این ابر بارانی است» به کارگردانی اصغر گروسی از استان فارس، نمایش «کوکوی کبوتران حرم» به کارگردانی «حامد معمار طهرانی» از استان خراسان رضوی و نمایش «اسماعیل» به کارگردانی «سینا شفیعی» از استان البرز از دیگر آثار راه یافته به بخش مسابقه جشنواره است. 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نمایش «زندگی شاید همین حالا» به کارگردانی «سید جواد اشکذری» از استان خراسان رضوی، تئاتر «پانما» به کارگردانی «میثم ملازینل» از استان قزوین و نمایش «بازگشت به خانه» به کارگردانی «محمد شاکری» از خراسان شمالی را به آثار رقابتی جشنواره تئاتر رضوی افزود. 
وی به اجرای دو اثر نمایشی در بخش مهمان اشاره کرد و گفت: نمایش «یورت» به کارگردانی محمد حسن رجبیان از استان فارس و نمایش «ضامن» به کارگردانی مسعود براهیمی از اصفهان در شهرستان ها اجرا می شود. 
فرخنده اظهارکرد: نمایش «داستان غیر از این است» به کارگردانی و  نویسندگی «عباس کریمی» از خراسان شمالی هم در بخش جنبی دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی اجرا می شود. 
دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی هشتم تا یازدهم مردادماه ١٣٩٦ در خراسان شمالی برگزار می‌شود. 
captcha