روحیه انقلابی و کاهش بروکراسی اداری رمز موفقیت جهاد دانشگاهی است
کد خبر: 3622930
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۷
زمانی‌قمی:

روحیه انقلابی و کاهش بروکراسی اداری رمز موفقیت جهاد دانشگاهی است

گروه اجتماعی: استاندار مرکزی تاکید کرد: کم بودن بروکراسی اداری یکی از رازهای موفقیت جهاد دانشگاهی است این نهاد به جای اینکه خود را در چارچوب کاغذبازی‌ها درگیر کند با ایجاد روحیه جهادی و انقلابی در بین کارکنانش توانسته به موفقیت‌های مهمی دست یابد.

محمود زمانی‌قمی، استاندار مرکزی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی با اشاره به 16 مرداد؛ سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی گفت: این نهاد نقلابی یکی از نهادهای ضروری و مورد نیاز انقلاب اسلامی بود که می‌بایست شکل می‌گرفت و زنجیره بین اختراع و خلق ثروت به معنای بکارگیری دانش دانشگاهیان را به عنوان نهاد واسطه ایجاد می‌کرد.
وی در ادامه گفت: جهاد دانشگاهی در حوزه‌های مختلف به ویژه پزشکی، درمان ناباروری و... توانسته موفقیت‌های چشمگیری در کشور و حتی منطقه داشته است. خوشبختانه در استان مرکزی با تأسیس مرکز رویان، بسیاری از مشکلات زوج‌های جوان و خانواده‌ها در این خصوص کم شده است و دیگر نیاز نیست برای درمان خود به خارج از استان بروند حتی این مرکز توانسته به مراجع کنندگان خارج از استان نیز خدمات ارائه دهد.
زمانی‌قمی تصریح کرد: با توجه به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری، «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال»، اولویت ما در استان همچون سال‌های گذشته محقق کردن این شعار است. پرداختن به شرکت‌های دانش بنیان یکی از راهکارهای مؤثر در تحقق این امر است که خوشبختانه جهاد دانشگاهی در چند سال گذشته توانسته به خوبی به حوزه وارد شود و دستاوردهایی نیز داشته است.
استاندار مرکزی تاکید کرد: کم بودن بروکراسی اداری یکی از رازهای موفقیت این نهاد است و جهاد دانشگاهی به جای اینکه خود را در چهارچوب کاغذبازی‌ها درگیر کند با ایجاد روحیه جهادی و انقلابی در بین کارکنانش توانسته به موفقیت‌ها و دست‌آوردهای مهمی دست یابد.
زمانی‌قمی در پایان بیان کرد: از این نهاد بیش از گذشته انتظار می‌رود که به مباحث نوینی همچون ناباروری، شرکت‌های دانش بینان و... توجه داشته باشد و بتواند زمینه تولید، اشتغال و خودکفایی بیشتری را برای کشور فراهم آورد.
captcha