حضرت معصومه(س) یکی از بانوان مدافع حرم بود
کد خبر: 3623180
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۳
حجت‌الاسلام محمدی:

حضرت معصومه(س) یکی از بانوان مدافع حرم بود

گروه فرهنگی: مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور گفت: حضرت معصومه (س) یکی از بانوان مدافع حرم بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام کاظم محمدی در مراسم تجلیل از خادمین اربعین حسینی در مصلا امام خمینی (ره) شهرکرد اظهار کرد: حضرت معصومه (س) یکی از بانوان مدافع حرم بود که به پشتیبانی از برادرش و برای حفظ ولایت به قم سفر کرد.
وی یکی از القاب حصرت فاطمه معصومه (س) را محدثه عنوان و اضافه کرد: روایاتی که اغلب از ایشان نقل می‌شود در مورد دفاع از امامت و ولایت است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور با اشاره به اینکه زیارت‌نامه حضرت معصومه (س) توسط امام رضا (ع) خوانده شده است ادامه داد: 4 امام شامل امام صادق (ع)، امام کاظم (ع)، امام رضا (ع) و امام جواد (ع) در مورد مقام و جایگاه این بانوی بزرگوار و ثواب زیارت مرقد مطهر ایشان حدیث نقل کرده‌اند.
محمدی افزود: حضرت معصومه (س) دارای ویژگی‌ها و القاب زیادی است که از جمله آن‌ها می‌توان به عالمه، محدثه و دارا بودن عصمت و عفت بسیار اشاره کرد.
در این مراسم از فعالان و موکب‌داران مراسم اربعین سال گذشته در چهارمحال و بختیاری تجلیل و از سایت جدید ستاد بازسازی عتبات عالیات رونمایی شد.
captcha