انجام مطالعه ساخت 4 سد در شرق کرمان
کد خبر: 3623186
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۶

انجام مطالعه ساخت 4 سد در شرق کرمان

گروه سیاست و اقتصاد: نماینده مردم شهرستان‌های ریگان، بم، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: مطالعه چهار سد در شرق استان انجام شده است که به‌زودی عملیاتی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حبیب‌الله نیکزادی‌پناه، نماینده مردم شهرستان‌های ریگان، بم، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه مطالعه چهار سد در شرق استان انجام شده است که به‌زودی عملیاتی می‌شود، گفت: این سدها در مناطق گزبهمن، ادوری، دهبکری و تهرود انجام خواهد شد.
وی افزود: بهترین پرورش ماهی ایران در شرق استان کرمان است که با کیفیت‌ترین ماهی تولید می‌شود و آب کشاورزی به‌دلیل اجرا نشدن سیستم‌های نوین آبیاری در ریگان و فهرج در بافت شنی منطقه هدر می‌رود.
نماینده مردم شهرستان‌های ریگان، بم، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اجرای سیستم‌های نوین آبیاری 80 درصد به‌صورت بلاعوض است و کشاورزان باید نسبت به اجرای سیستم‌های نوین در این شهرستان‌ها اقدام کنند.
نیکزادی‌پناه از انجام ادامه مالچ‌پاشی در شرق استان از مهر ماه خبر داد و تأکید کرد: بیش از 20  هزار لیتر قیر رایگان برای شهرستان ریگان برای آسفالت 22 روستا توزیع می‌شود.
captcha