پیروزی امروز در قدس مقدمه‌ای برای آزادی است
کد خبر: 3623702
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲
تشکیلات خودگردان فلسطین:

پیروزی امروز در قدس مقدمه‌ای برای آزادی است

گروه بین‌الملل: سخنگوی «تشکیلات خودگردان فلسطین»، ضمن تبریک به ملت فسطین به مناسبت پیروزی امروز در قدس، آن را مقدمه‌ای برای آزادی خواند.

پیروزی امروز در قدس مقدمه‌ای برای آزادی است

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری رام‌الله، «یوسف محمود» سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین در یک گفت‌و‌گوی مطبوعاتی تصریح کرد: امروز ورود به مسجدالاقصی، لحظه‌ای تاریخی و مقدمه آزادی و بشارتی بر این امر است که محو رژیم اشغالگر اسرائیل محال نیست.
وی با بیان این که این پیروزی یادآور پیروزی‌هایی است که فرزندان فلسطین و قدس نقش اساسی در آن داشته‌اند، گفت: «رامی الحمدالله» نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین این موفقیت را به رهبران شجاع و همه ملت فلسطین و قهرمانان قدس که به خوبی و به نیابت از امت اسلامی و عربی از مسجدالاقصی و قدس دفاع کردند، تبریک می‌گوید.
وی افزود: ملت قهرمان فلسطین و رهبران شجاع آن ثابت کردند که با وحدت و پایداری می‌توانند پیروز شوند و مردم قدس نیز نشان دادند که آنها قهرمانان امت و حامیان قدس و مقدسات آن هستند.
یوسف محمود، با بیان این که مسئله مسجدالاقصی مسئله حاکمیت بر شهر قدس است که امروز مردم و رهبران آنان در آن پیروز شده و ادعاهای واهی اشغالگران را شکست دادند، خواستار وحدت آن‌ها برای پایان دادن به اشغالگری‌ رژیم صهیونیستی و تحقق رویای فلسطین در برپایی دولتی مستقل با پایتختی قدس شریف شد.

captcha