برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره ملی شعر رضوی در رفسنجان
کد خبر: 3624895
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۳

برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره ملی شعر رضوی در رفسنجان

گروه فرهنگی: مراسم اختتامیه بیست سومین جشنواره ملی شعر رضوی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان، مدیر مس منطقه کرمان، فرماندار، نماینده مردم رفسنجان در مجلس و جمعی از مسؤولان استان و شهرستان در تالار خیام دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حمید ملانوری، فرماندار رفسنجان در این مراسم با تبریک میلاد امام رضا(ع) گفت: افتخار می‌کنیم میزبان این جشنواره هستیم و فرصتی است که مردم این شهرستان با میزبانی خود از فضای معنوی این جشنواره بهره‌مند شوند.
وی افزود: از عنایت ویژه امام رضا(ع) باید قدردانی کرد که عنایت اوست که این توفیق را به ما داده و از کسانی که پذیرفتند رفسنجان میزبان این جشنواره باشد، قدردانی می‌کنیم.
فرماندار رفسنجان با اشاره اینکه حضور و مشارکت شرکت کنندگان موجب رونق این جشنواره شده است، بیان کرد: در فضای غبارآلود و برخی بداخلاقی‌ها در جامعه به محافل و برنامه‌های فرهنگی که ابزاری ثمربخش و ضروری و کمی سخت است نیاز داریم.
ملانوری اظهارکرد: امروز بیشترین نیاز را به برنامه‌های فرهنگی و هنری داریم و کار متولیان این امر سخت است لذا به بخش فرهنگ و هنر باید بیشتر توجه شود و انسان‌های متخصص به این امر بپردازند.
وی گفت: در حوزه مسائل فرهنگی باید همه متخصصان فکر و ایده‌های خود را برای کاهش آسیب‌ها جمع کنند تا با برنامه‌های مفید فرهنگی و هنری در کاهش آن موفق باشیم.
ملانوری تأکید کرد: شهرستان رفسنجان با تولید پسته دومین تولیدکننده کالای صادراتی کشور است و نزدیک به یک‌هزار شهید تقدیم اسلام کرده است.
لازم به ذکر است، مراسم اختتامیه بیست سومین جشنواره ملی شعر رضوی روز گذشته، 8 مرداد ماه در رفسنجان برگزار شد.
captcha