سیره رضوی؛ محور شماره جدید نشریه «الوحده»
کد خبر: 3625000
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴

سیره رضوی؛ محور شماره جدید نشریه «الوحده»

گروه بین‌الملل: سیصد‌ وپنجاه‌ ونهمین شماره نشریه «الوحده» به مناسبت دهه کرامت با محوریت «امام رضا(ع)» به همت مؤسسه فرهنگی، هنری و انتشاراتی بین‌المللی الهدی وابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به زبان عربی منتشر شد.

سیره رضوی؛ محور شماره جدید نشریه «الوحده»
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، نسخه الکترونیک سیصد‌ وپنجاه‌ ونهمین شماره نشریه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی «الوحده» با موضوع «امام رضا (ع) و شخصیت والای ایشان»، به همت مؤسسه فرهنگی، هنری و انتشاراتی بین المللی الهدی وابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و  با مشارکت بنیاد بین‌المللی، فرهنگی، هنری امام رضا(ع) به زبان عربی منتشر شد.
در این شماره از نشریه با مدیرمسئولی محمد حسین احمدی، مدیر عامل مؤسسه فرهنگی، هنری و انتشاراتی بین‌المللی الهدی و سردبیری حسین سرور، مطالبی چون امام رضا(ع) سرچشمه تمامی فضائل، خوانشی از شخصیت امام هشتم، جایگاه علمی امام رضا(ع) و امام رضا(ع) بر بلندای علم، آمده است.
در بخشی دیگر، به مقالاتی از جمله الگویی از عبادت و اخلاق، امام رضا(ع) و مصیبت‌های پدرشان موسی بن جعفر (ع)، نقش اجتماعی و اندیشه‌ای امام رضا(ع) و ائمه و حاکمیت معنوی آن‌ها اشاره دارد.
بنابر اعلام این خبر، نسخه الکترونیک این نشریه نیز، مانند تمامی دیگر نشریات بنیاد اندیشه اسلامی در قالب فایل Word بر روی سامانه نشریات به آدرس http://www.itfjournals.com بارگذاری شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.
سیره رضوی؛ محور شماره جدید نشریه «الوحده»
captcha