آرزویم دیدار با رهبر معظم انقلاب است
کد خبر: 3626879
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۲

آرزویم دیدار با رهبر معظم انقلاب است

گروه اجتماعی: از اول تا پایان مصاحبه اشک می‌ریخت هر چند دقیقه یک جمله را تکرار می‌کرد و از آرزویش می‌گفت با وجود اینکه پیگیری‌ها بی‌نتیجه مانده بود باز هم امید داشت با رهبر معظم انقلاب دیدار کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، فعال قرآنی است و از آرزوی چندین ساله‌اش می‌گوید، انتظاری وصف ناشدنی به حدی که او را به گریه می‌اندازد، چندین سال است که با دست خالی کار قرآنی می‌کند و از همه زحماتش فقط یک چیز می‌خواهد و آن دیدار با رهبر معظم انقلاب است. 
وقتی از آرزویش می‌گوید اشک می‌ریزد صدای هق هقش پشت تلفن تا پایان مصاحبه ادامه دارد، هر جا که توانسته پیگیری کرده اما هنوز در شوق دیدار با رهبرش خواب ملاقات می‌بیند.  
اکرم کودزری که در دل روستا توانسته چند حافظ قرآن تربیت کند و با همه سختی‌های زندگی روستایی، مردم را در کلاس‌های آموزشی قرآن گردهم آورد از سابقه فعالیت قرآنی‌اش می‌گوید: از سال 77 با تأسیس  پایگاه بسیج در روستا، به عنوان فرمانده پایگاه انتخاب شدم از همان زمان با شنیدن نام بسیج علاقه‌ام به فعالیت‌های قرآنی دوچندان شد و با توجه به اینکه رهبری سفارش کردند هر که توان دارد باید در کار فرهنگی هزینه کند من هم همه تلاشم را برای ترویج قرآن در روستا به کار گرفتم.
مدیرخانه قرآنی روستای کودزر فراهان ادامه داد: عشق به قرآن، عشق خدا را در دلم ایجاد کرد برای خدا نامه می‌نویسم و از مشکلات و آرزوهایم می‌گویم یکی از این آرزوها دیدار با رهبر معظم انقلاب است حتی خواب این دیدار را هم دیده‌ام و منتظر تعبیر خوابم هستم.
وی افزود: برای دیدار با رهبری خیلی پیگیری کردم اما نتیجه‌ای نداشت با خودم گفتم شاید نتوانم ایشان را از نزدیک ببینم اما حداقل می‌توانم چفیه‌ای از ایشان داشته باشم که در مراسم اعتکاف به بنده اطلاع دادند فردی از طرف رهبری بسته‌ای برای شما آورده هنگامی که آن را باز کردم چشمم به چفیه و جانمازی افتاد که رهبر به من هدیه کرده بودند همانجا در میان جمعیت بغض چندین ساله‌ام شکست.
مدیرخانه قرآنی صاحب‌الزمان(عج) روستای کودزر فراهان ادامه داد: در خواب هم دیده بودم که رهبری به خانه ما آمده بودند، شاید این اتفاق تعبیر خوابم بوده باشد، زیباترین هدیه عمرم همین هدیه رهبری بود حتی اگر یک روز از عمرم باقی مانده باشد آرزو دارم حتماً ایشان را از نزدیک ببینم و جانم را فدای ایشان کنم.
وی افزود: پس از این هدیه، تصمیم گرفتم تمام عمرم را صرف امور فرهنگی و قرآنی کنم تا امروز هم هزاران مشکل را در راه ترویج قرآن پشت سر گذاشته‌ام آرزو دارم در دیدار با رهبری از سختی‌های راه بگویم.
مدیر خانه قرآنی  صاحب‌الزمان(عج) کودزر فراهان در حالیکه همچنان اشک می‌ریخت گفت: بنده به تازگی ازدواج کرده‌ام همسرم حافظ کل قرآن و طلبه حوزه علمیه است او هم مانند بنده آرزوی دیدار با رهبری را دارد امیدوارم این آرزوی بزرگ روزی محقق شود.
captcha