توسعه خیریه همدم نیازمند یک زمین 13 هزار متری است
کد خبر: 3627622
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
مدیر خیریه همدم:

توسعه خیریه همدم نیازمند یک زمین 13 هزار متری است

مدیر عامل خیریه همدم گفت: توسعه این خیریه نیازمند زمین 13 هزار متری است و خیران برای ساخت و ساز در این زمین اعلام آمادگی کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، ایسنا نوشت: زهرا حجتی 15 مرداد ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه در این خصوص، اظهار کرد: در مکان فعلی این خیریه جای کافی برای بچه‌ها وجود ندارد و از یک سال و نیم پیش زمین 13 هزار متری برای توسعه این خیریه در نظر گرفته شده، اما برای دریافت این زمین با سازمان مسکن و شهرسازی به مشکل خورده‌ایم.

وی افزود: در مجموع 400 دختر به صورت شبانه‌روزی در موسسه خیریه همدم آموزش و نگهداری می‌شوند که از این تعداد 135 نفر آموزش‌پذیر، 70 نفر در سرای مهر  20 نفر در خانه کوچک پناهگاهی و 30 نفر در بخش روزانه حضور دارند.

حجتی خاطرنشان کرد: مشکل اصلی این کودکان این است که خانواده‌ای را ندارند؛ در حال حاضر 20 نفر از فرزندان این خانه از لحاظ تربیتی و آموزشی کامل شده‌اند و باید در جایی جدا از این موسسه زندگی کنند، اما به دلیل اینکه خانواده‌ای ندارند همین جا هستند.

مدیرعامل خیریه همدم با بیان اینکه برای این 20 نفر درخواست مکانی جدا کرده‌ایم تا بتوانند زندگی بهتری را داشته باشند، تصریح کرد: دو سال پیش 16 نفر از فرزندان از این خانه رفتند و به پیش خانواده‌هایشان نگهداری می‌شوند.

وی در خصوص برگزاری بازارچه نیکوکاری، عنوان کرد: 6.5 بازارچه نیکوکاری این خیریه از 25 تا 29 مرداد ماه برگزار می‌شود و هنرمندان و ورزشکاران زیادی در این بازارچه حضور خواهند داشت.

حجتی یادآور شد: همچنین در این بازارچه برای اولین بار گروه ارکستر ویژه متشکل از 20 نفر از مددجویان از سراسر کشور حضور خواهند داشت و اقدام به اجرای موسیقی، دکلمه و ... خواهند کرد.

به گزارش ایسنا در ادامه این نشست خبرنگاران و عکاسان از این خیریه بازدید کردند.

captcha