وضعیت استخدامی معلمان قرآن آذربایجان‌ غربی همچنان نامشخص
کد خبر: 3628205
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴

وضعیت استخدامی معلمان قرآن آذربایجان‌ غربی همچنان نامشخص

گروه فعالیت‌های قرآنی: با توجه به قول پیگیری مسئولان برای برطرف شدن مشکل استخدامی معلمان قرآنی استان آذربایجان غربی، همچنان مشکل پابرجاست.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، پس از گذشت حدود یک ماه از تجمع و اعتراض 140 معلم قرآن آذربایجان غربی درخصوص نامشخص بودن وضعیت قراردادشان با اداره آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی و قول پیگیری معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در خصوص این مشکل، این معلم‌های قرآنی پیامی جز تهدید دریافت نکردند.
وضعیت استخدامی معلمان قرآن آذربایجان‌غربی همچنان نامشخص
ماه گذشته، پس از رسانه‌ای شدن مشکل 140 معلم قرآن استان آذربایجان غربی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قول پیگیری این موضوع از سوی مسئولان به معلم‌ها را دادند و همچنین عنوان کردند نیروهای قراردادی و پیمانی دارای حقوق و مزایای یکسان هستند.
وضعیت استخدامی معلمان قرآن آذربایجان‌غربی همچنان نامشخص
پس از یک ماه از طرح این موضوع متوجه شدیم، هیچگونه پیگیری از سوی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان انجام نشده بود و همچنین با ارسال دو نمونه از قراردادهای افراد پیمانی و قراردادی و مقایسه آنها، پی به یکسان نبودن حقوق و مزایا در شرایط یکسان شدیم.
به گفته یکی از این معلمان قرآنی در این مدت جز تهدید کردنشان پیگیری دیگری عایدشان نشده و به همین دلیل قرار است هفته آینده بار دیگر مقابل اداره آموزش و پرورش استان برای رفع مشکل خود تجمع داشته باشند تا شاید ای نبار گره مشکل استخدام آنها باز شود.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ابراهیم اکبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۰:۵۰
0
0
سلام متاسفانه نظرات بنده تو سایت ثبت نمیشه پس الکی اسمتون رو نذارین سایت خبری؟
captcha