توضیحات مدیرکل ارشاد خوزستان درباره تشکیل جلسه شورای قرآن استان
کد خبر: 3629844
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۰

توضیحات مدیرکل ارشاد خوزستان درباره تشکیل جلسه شورای قرآن استان

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه ایجاد وقفه طولانی در برگزاری جلسات شورای گسترش فعالیت‌های قرآنی استان به دلیل دشواری در هماهنگ کردن اشخاص برای حضور در این جلسات است، گفت: ظرف یک یا دو هفته آینده جلسه شورای گسترش فعالیت‌های قرآنی استان برگزار می‌شود.

محمد جوروند، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان با اشاره به ضرورت برگزاری نشست شورای گسترش فعالیت‌های قرآنی خوزستان گفت: یکشنبه هفته آینده(29 مرداد) جلسه شورای فرهنگ عمومی برگزار می‌شود و ان‌شاءالله ظرف یک یا دو هفته آینده جلسه شورای گسترش فعالیت‌های قرآنی استان را نیز برگزار می‌کنیم.

وی گفت: به منظور تشکیل این نشست لازم است با آیت‌الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان و دکتر شریعتی استانداری هماهنگی لازم انجام شود و متعاقب آن روز برگزاری این نشست تعیین خواهد شد.

جوروند با تصریح به اینکه یکی از مشکلات ما در استان، عدم برگزاری جلسات شورای گسترش فعالیت‌های قرآنی است، افزود: اگر این جلسات با حضور مجموعه بسیار خوبی که در آن عضویت دارند برگزار شود، باعث می‌شود اهتمام بیشتری به فعالیت‌های قرآنی، گسترش این فعالیت‌ها و حمایت از مؤسسات قرآنی محقق شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه جلسات شورای گسترش فعالیت‌های قرآنی بسیار مهم هستند، گفت: استاندار و امام جمعه استان از اعضای این شورا هستند و این باعث می‌شود پویایی و نشاطی در فعالیت‌های قرآنی استان ایجاد شود.

جوروند در پایان ایجاد وقفه طولانی در برگزاری جلسات شورای گسترش فعالیت‌های قرآنی استان را به دلیل دشواری در هماهنگ کردن اشخاص برای حضور در این جلسات عنوان کرد.

captcha