دومین کاروان ۶۷ نفره جانبازان خراسان رضوی عازم حج تمتع شدند
کد خبر: 3630013
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳

دومین کاروان ۶۷ نفره جانبازان خراسان رضوی عازم حج تمتع شدند

دومین کاروان ۶۷ نفره جانبازان قطع عضو، شیمیایی و روشندل خراسان رضوی عازم حج تمتع شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: عابدین عابدی مقدم، مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی در مراسم بدرقه کاروان جانبازان حج تمتع، ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدا به ویژه شهدای منا گفت:شهدای منا در مقدس‌ترین مکان و پاک‌ترین لباس به درگاه حق شتافتند و به آرزوی دیرینه خود رسیدند.

وی با بیان اینکه بیشترین اعزام ایثارگر در غالب کاروان ویژه جانبازان به سرزمین وحی را بنیاد شهید وامورایثارگران خراسان رضوی داشته است، تصریح کرد:جانبازان طلایه داران صبر، ایثار و گذشت هستند که سال‌ها درد و رنج ناشی از مجروحیت دوران دفاع مقدس را با ایثار، تحمل می‌کنند، و این ایثارگری با هیچ اقدامی قابل جبران نیست.

مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی گفت: جانبازان خراسان رضوی در غالب دو کاروان با مدیریت محمد سعیدی و سید محمد حسین هاشمی در حالی عازم حج تمتع شده اند که تمامی هماهنگی‌های انجام و آماده خدمت رسانی به این عزیزان است.

عابدی مقدم با بیان اینکه از استان خراسان رضوی ۹۰ نفر از ایثارگران در غالب کاروان ویژه جانبازان عازم حج تمتع شده اند، افزود: کاروان ویژه جانبازان حج تمتع شامل جانبازان قطع عضو، شیمیایی و روشندل و همسران آنان هستند که با توجه به شرایط جسمی این اسوه‌های صبر و استقامت در طبقه اول هتل مدینه جلنار طیبه و در مکه هتل سناف N. که نزدیک به حرم و کعبه است، اسقرار می‌یابند.

وی با بیان اینکه ۲۳ ایثارگر در کاروان ویژه جانبازان در مرحله اول با مدیریت محمد سعیدی ۱۶ مرداد ماه جاری عازم حج تمتع شدند و در حال حاضر در مکه مکرمه به سر می‌برند، تصریح کرد: کاروان دوم جانبازان و همسران آنان که ۶۷ نفر هستند امروز برای انجام مناسک حج پس از گذراندن جلسات ویژه در هتل هویزه پایتخت ایران اسلامی ساعت ۵ صبح روز ۲۲ مرداد عازم مدینه منوره می‌شوند.

مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی با بیان اینکه شهدا و جانبازان در دوران دفاع مقدس جانانه از میهن اسلامی دفاع کردند، گفت: جانبازان در آزمایش الهی سربلند پیروز شده اند و تمامی تیم تدارکاتی که شامل روحانی، مدیر، معاون و پزشک که در این سفر از ابتدا تا اخر همراهی می‌کنند هدفشان خدمت به زائران ایثارگر است که سال‌ها با درد و رنج دسته پنجه نرم کردند.
captcha