برگزاری مسابقات بین المللی قرآن امارات بدون نماینده ایران
کد خبر: 3630145
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰

برگزاری مسابقات بین المللی قرآن امارات بدون نماینده ایران

معاون مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف با اشاره به برگزاری مسابقات بین المللی امارات از ۲۵ تا ۲۸ آبان ماه گفت: با توجه به اینکه بانوان شرکت کننده در حضور آقایان به تلاوت آیات می پردازند، نماینده ایران به این مسابقات اعزام نمی شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شبستان نوشت: حجت الاسلام علی مقنی، معاون مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به برگزاری مسابقات بین المللی امارات گفت: این مسابقات با عنوان "فاطمه بنت مبارک" ویژه بانوان در آبان ماه در دبی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات 25 تا 28 آبان ماه برگزار می شود، خاطرنشان کرد: امسال نماینده ای از ایران در رشته حفظ کل قرآن کریم به این مسابقات اعزام نخواهد شد.

حجت الاسلام مقنی اظهار کرد: با توجه به اینکه بانوان شرکت کننده در حضور آقایان به تلاوت آیات قرآن خواهند پرداخت، نماینده ایران منع تلاوت خواهد داشت.

معاون مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به حضور حنانه خلفی در مسابقات سال گذشته تصریح کرد: با توجه به اینکه ایشان از سن کمی برخوردار بودند و منعی برای تلاوت نداشتند امسال نیز حافظی که بتواند در حضور آقایان بخواند، نداریم.

شایان ذکر است، حنانه خلفی، حافظ کل قرآن کریم در مسابقات بین المللی قرآن کشور امارات در سال گذشته توانست رتبه دهم را به دست آورد.
captcha