توئیت‌های مسلمانان در محکومیت حادثه تروریستی بارسلون
کد خبر: 3632075
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴

توئیت‌های مسلمانان در محکومیت حادثه تروریستی بارسلون

گروه بین‌الملل: کاربران مسلمان توئیتر در پیام‌هایی حادثه تروریستی بارسلون را محکوم کرده و هشتگ‌هایی با عنوان «تروریسم دین ندارد» راه‌اندازی کردند.

توئیت مسلمانان در محکومیت حادثه تروریستی بارسلون
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «StepFeed»، حادثه تروریستی دیگری در اروپا و این بار در شهر بارسلون به وقوع می‌پیوندد تا نقشه شوم بدنام کردن مسلمانان در ذهن مردم حک شود.
داعش مسئولیت این حمله را بر عهده می‌گیرد و مردمی که احساساتشان جریحه‌دار شده، به طور کلی اسلام و مسلمانان را نیز مسئول این حوادث می‌خوانند.
شخصی در توئیتر با اشاره به اینکه عامل حمله تروریستی بارسلون یک مراکشی است و 99 درصد جمعیت مراکش مسلمان هستند، اسلام را به این حادثه پیوند می‌دهد!
اما اکنون وقت اسلام‌هراسی نیست؛ زیرا این یکی از اهداف تروریست‌ها است. الان وقت اتحاد و همبستگی است و مسلمانان نیز تلاش می‌کنند نشان دهند که این اقدامات از نظر آنان هم محکوم است و هیچ‌کس به اندازه مسلمانان از تروریسم رنج نمی‌برد.
یک کاربر مسلمان با استفاده از هشتگ «تروریسم دین ندارد» و هشتگ بارسلون، با بیان نفرت و تعصب به عنوان ریشه‌های این جنایات، خواستار اتحاد برای صلح می‌شود.
دیگری می‌نویسد: من یک مسلمان پاکستانی هستم و این حملات بزدلانه را محکوم می‌‌کنم. کشتار مردم جنایت است و جنایت دین ندارد.
لیندا سرسور، فعال مسلمان آمریکایی در توئیت خود نوشته است: نفرت و خشونت زیادی در جهان ما وجود دارد. بیایید ما نور باشیم. بیایید ما امید باشیم.
دیگر کاربر مسلمان نوشته است: تروریست‌های داعش تاریخ اسلامی را نادیده می‌گیرند. زمانی را که مسلمانان بر اسپانیا حاکمیت داشتند و آنجا سرزمین علم، پیشرفت، انسانیت و هم‌زیستی بود.
captcha