عید قربان ﻓﺮﺻﺖﻣﻐﺘﻨﻤﯽ ﺑﺮای ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻓﺮھﻨﮓ دﯾﻨﯽ در ﺟﺎﻣﻌﻪ است
کد خبر: 3632212
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵

عید قربان ﻓﺮﺻﺖﻣﻐﺘﻨﻤﯽ ﺑﺮای ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻓﺮھﻨﮓ دﯾﻨﯽ در ﺟﺎﻣﻌﻪ است

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز گفت: بزرگداشت عید قربان ﻓﺮﺻﺖﻣﻐﺘﻨﻤﯽ ﺑﺮای ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻓﺮھﻨﮓ دﯾﻨﯽ در ﺟﺎﻣﻌﻪ است و ھﻤﻪ ارادتمندان ﺑﺎﯾﺪ در اﻣﺮ ﺑﺮﮔﺰاری ﻣﺮاﺳمات ھﻤﮑﺎری‌ھﺎی ﻻزم را داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، حجت‌الاسلام محمد وحیدی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان امروز، 28 مردادماه در اولین نشست برنامه ریزی عید قربان و دهه ولایت بر برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم جشن و سرور و مراسم معنوی دعای عرفه و نماز عید قربان تاکید کرد.

وی افزود: بزرگداشت عید قربان ﻓﺮﺻﺖﻣﻐﺘﻨﻤﯽ ﺑﺮای ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻓﺮھﻨﮓ دﯾﻨﯽ در ﺟﺎﻣﻌﻪ است و ھﻤﻪ ارادتمندان ﺑﺎﯾﺪ در اﻣﺮ ﺑﺮﮔﺰاری ﻣﺮاﺳمات ھﻤﮑﺎری‌ھﺎی ﻻزم را داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ.

حجت الاسلام وحیدی بیان کرد: عید قربان تجلی انسجام اسلام و عامل وحدت همه مسلمانان بوده و فلسفه اصلی آن قربانی کردن هوای نفس در راه خداوند متعال است .

وی با اشاره به اینکه باید توجه بیشتری به دهه ولایت شود، اعلام کرد: دهه ولایت از عید قربان تا عید غدیر است که مبلغان  باید در این دهه به مسئله امامت و ولایت توجه ویژه‌ای کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز با اشاره به اجرای برنامه‌های گرامیداشت دهه ولایت یادآور شد: مراسم و برنامه‌های ویژه‌ای در ایام دهه ولایت به همت تبلیغات اسلامی سقز برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ در ادامه جلسه حاضران نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص، محل برگزاری دعای پرفیض عرفه، تبلیغات سطح شهر،زمان برگزاری توزیع و ذبح قربانی احشام و نحوء اطلاع‌رسانی عمومی مطرح کردند و تصمیماتی نیز در این خصوص اتخاذ شد.

captcha