برگزاری نخستین یادواره شهدای کارمند رفسنجان همزمان با آغاز هفته دولت
کد خبر: 3633274
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
ملانوری خبرداد:

برگزاری نخستین یادواره شهدای کارمند رفسنجان همزمان با آغاز هفته دولت

گروه سیاست و اقتصاد: فرماندار رفسنجان ضمن اشاره به وجود 50 شهید کارمند در این شهرستان از برگزاری نخستین یادواره شهدای کارمند رفسنجان همزمان با آغاز هفته دولت خبر داد و گفت: 10 هزار شهید از جامعه کارمندان دولت و دولتمردان تقدیم انقلاب اسلامی شده است.

به گزارش خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حمید ملانوری، فرماندار رفسنجان امروز سه‌شنبه، 31 مرداد در نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان گفت: یادواره شهدا ابزاری عملی برای مقابله با جنگ نرم است.
وی ضمن اشاره به وجود 50 شهید کارمند در این شهرستان از برگزاری نخستین یادواره شهدای کارمند رفسنجان همزمان با آغاز هفته دولت خبر داد و افزود: 10 هزار شهید از جامعه کارمندان دولت و دولتمردان تقدیم انقلاب اسلامی شده است.
ملانوری با گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر بیان کرد: برخی از این شهدا به صورت ناجوانمردانه و به وسیله افراد مخالف انقلاب اسلامی به ویژه منافقین ترور شدند و در مجموع 17 هزار نفر از شهدای کشورمان جزء شهدای ترور هستند.
فرماندار رفسنجان در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری مراسم تحلیف اعضای دوره پنجم شوراهای اسلامی این شهر در اول شهریورماه در تالار خیام دانشگاه ولی عصر(عج) اشاره کرد.
ملانوری همچنین به کاهش آمار طلاق و افزایش آمار ازدواج در رفسنجان اشاره و تصریح کرد: کاهش طلاق در رفسنجان در سال 94 نسبت به سال 93 حدود 40 درصد و در سال 95 نسبت به 94 نیز17 درصد کاهش داشته است.
وی به معضلات وجود قلیان و متکدیان در رفسنجان اشاره کرد و افزود: طی 2 سال گذشته با کمک نیروهای انتظامی قلیانها از سطح پارک‌ها و مکان‌های عمومی این شهر جمع آوری و مراکز عرضه غیرمجاز نیز تعطیل شدند.
فرماندار رفسنجان ادامه داد: این شهر توسط وزارت بهداشت جهانی به عنوان شهر بدون عرضه قلیان اعلام شده و ما نیز مصمم هستیم تا پایان مهرماه سال جاری مراکز عرضه مجاز قلیان که هفت مورد است تعطیل و با ارائه تسهیلات به صاحبان این مشاغل؛ شغل جدید ایجاد کنیم.
منبع: فرمانداری رفسنجان
captcha