پیش‌بینی حضور 15 هزار جوان مسجدی در «مدهامتان»
کد خبر: 3633655
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹
میرزایی‌نسب خبر داد:

پیش‌بینی حضور 15 هزار جوان مسجدی در «مدهامتان»

گروه مسابقات: دبیر جشنواره قرآنی مدهامتان با اشاره به تمدید زمان ثبت نام برای حضور در دوازدهمین دوره و پیش‌بینی حضور 15 هزار جوان مسجدی گفت:‌ تمدید زمان ثبت نام هیچ خللی بر اجرای مراحل و زمان‌بندی جشنواره وارد نخواهد کرد.

مجتبی میرزایی‌نسب، دبیر جشنواره قرآنی مدهامتان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به تمدید مجدد زمان ثبت نام برای حضور در دوره دوازدهم این جشنواره، گفت:‌ خوشبختانه استقبال خوبی طی روزهای اخیر از جشنواره صورت گرفت و تماس‌های بسیار زیادی از شرکت کنندگان و والدین نوجوانانی که تصمیم به حضور در جشنواره داشتند، داشته‌ایم تا زمان ثبت نام حضور در این جشنواره را تمدید کنیم.

وی افزود: بر همین اساس تصمیم گرفته شد تا بدون اینکه خدشه‌ای بر روند اجرای مراحل مختلف جشنواره از جمله آزمون‌ها و زمانبندی اجرایی وارد شود، زمان ثبت نام را تا 10 روز قبل از آغاز مرحله استانی این جشنواره، یعنی حدود 15 شهریورماه تمدید کنیم. 

دبیر جشنواره قرآنی مدهامتان با تأکید بر اینکه این تصمیم گرفته شد تا فضا برای مشارکت بیشتر فراهم شود، تصریح کرد: این تمدید هیچ تأثیری بر روند اجرایی جشنواره ندارد و به عنوان مثال، آزمونی که از قبل اعلام شده بود، سوم شهریورماه برگزار می‌شود، در همان روز برگزار خواهد شد.

میرزایی‌نسب با اشاره به اینکه افرادی که از قبل ثبت نام کرده‌اند از اثرات این ثبت نام به موقع بهره‌مند خواهند شد، عنوان کرد: افرادی که در روزهای آینده ثبت نام کنند، در آزمون روز سوم شهریورماه حضور نخواهند داشت.

وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو خاطرنشان کرد: تا کنون بیش از 7000 نفر در جشنواره ثبت نام کرده‌اند و در حال حاضر سامانه در یک ساعت حدود 60 تا 70 نفر را ثبت نام می‌کند و به آمار اضافه می‌شود.

دبیر جشنواره قرآنی مدهامتان همچنین با اشاره به اینکه آمار تفکیکی این بخش از ثبت نام کننده‌ها نیز تهیه خواهد شد، اظهار کرد: پیش بینی ما این است که امسال در جشنواره بالغ بر 15 هزار نفر ثبت نام کنند و امیدواریم این آمار بیشتر هم باشد.

میرزایی‌نسب با اشاره به اینکه در تعدادی از شهرستان‌ها و روستاها به دلیل نبود زیرساخت کافی، ثبت نام به صورت دستی و حضوری صورت می‌گیرد، گفت: این آمار نیز به تعداد کل ثبت نامی‌ها اضافه خواهد شد و اطلاعات این افراد بعد از پایان ثبت نام به بانک اطلاعات شرکت‌کنندگانی که به صورت اینترنتی ثبت نام کرده‌اند، اضافه خواهد شد.

captcha