چهارمحال و بختیاری میزبان 110 استعداد قرآنی شد
کد خبر: 3634432
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴
کارگر:

چهارمحال و بختیاری میزبان 110 استعداد قرآنی شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارشناس آموزش اداره امور قرآنی چهار محال و بختیاری از حضور 110 نفر از استعدادهای درخشان قرآنی منطقه غرب کشور در قالب اردوی ویژه به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری از جمعه سوم شهریورماه به مدت سه روز خبر داد.

ابوذر کارگر، کارشناس آموزش اداره امور قرآنی چهار محال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر، افزود: طرح اردوی استعدادهای درخشان قرآنی کشور یک طرح زود‌بازده‌ای است که از سوی سازمان دارالقرآن الکریم در سطح کشور اجرا می‌شود.
وی با بیان این که اردوهای این طرح قرآنی پیش از این با حضور همه نوجوانان در یک مکان برگزار می‌شد، تصریح کرد: بنابر تصمیم سازمان دارالقرآن الکریم طی سال‌جاری مقرر شد تا اردوهای این طرح قرآنی به صورت منطقه‌ای برگزار شود و هم‌اکنون نیز اردوی طرح استعدادهای قرآنی ویژه منطقه غرب کشور در شهرکرد در حال اجرا است.
کارگر در ادامه با بیان این که استان‌های چهار محال و بختیاری، همدان، ایلام،  کرمانشاه، کردستان، لرستان و کهکیلویه و بویر احمد در منطقه غرب طرح استعدادهای درخشان قرآنی کشور قرار دارند، افزود: از روز جمعه سوم  شهریور، اردوی این منطقه از کشور در شهرکرد در حال برگزاری است و 110  نفر از استعدادهای قرآنی این استان‌ها در اردوی مورد نظر حضور دارند.
کارشناس آموزش اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات چهار محال و بختیاری در ادامه با بیان  این که این استعدادهای قرآنی در رده سنی 13 تا 18 سال هستند، تصریح کرد: اردوی حاضر با حضور اساتید انتخابی از سه استان از هفت استان شرکت کننده در این اردو  در حال برگزاری است.
وی با اشاره به این که کلاس‌های این دوره از صبح تا ظهر به صورت گردشی و بعد از ظهرها به صورت برنامه‌ای اداره می‌شود، گفت: این اردو اینطور نیست که تنها به صورت تفریحی، آموزشی برگزار شود، بلکه برنامه‌ها به صورت قطعی و برنامه ریزی شده برگزار می‌شود.
کارگر در پایان تصریح کرد: کلاس‌های این استعدادهای درخشان قرآنی از صبح تا ظهر به صورت کارگاهی برگزار می‌شود و مطالبی چون صوت و لحن، تجوید و حتی نکات اخلاقی به صورت کارگاهی و جلسه‌ای یه ایشان ارائه می‌شود یعنی برگزاری کلاس‌ها به این صورت نیست که به شکل یک طرفه اداره شده و تنها اساتید در آن‌ها نکات را مطرح کنند.
captcha