اولین انتخابات هیئت رئیسه و بازرسی اتحادیه قرآنی مدغم برگزار شد
کد خبر: 3638015
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۴

اولین انتخابات هیئت رئیسه و بازرسی اتحادیه قرآنی مدغم برگزار شد

گروه فعالیت های قرآنی:اولین انتخابات اتحادیه مدغم موسسات قرآنی مردمی وابسته به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات خراسان شمالی با انتخاب اعضای هیئت رئیسه و بازرسی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی، اولین مجمع عمومی مشترک اتحادیه مدغم استان خراسان شمالی با انتخاب اعضای هیئت رئیسه و بازرسی، روز پنجشنبه ٩ شهریورماه ساعت ۹ صبح در محل سالن اجتماعات اداره کل تبیلغات اسلامی استان برگزار شد.
گفتنی است؛ ١٦ نفر داوطلب از ٤٢ موسسه قرآنی در این انتخابات ثبت نام کردند که پس از رأی‌گیری به‌صورت کتبی از میان آنان ٥ نفر به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره، ٣ نفر عضو علی البدل و همچنین ٣ نفر بازرسان این اتحادیه انتخاب شدند.
در این جلسه لیلی شکرانی، مدینه قاسمی، محبوبه حسینی، رمضانعلی ایزانلو و هاجر هاشمی مقدم به ترتیب به ‌عنوان نفرات اصلی هیئت مدیره و احمد قلیزاده، فاطمه آدینه پور و مجید نیکوئیان به عنوان اعضای علی‌البدل رای آوردند.
همچنین زهرا نور محمدی دوین، رقیه اسفندیاری و فاطمه وحدانی به عنوان اعضای اصلی هیئت بازرسی و مریم صمدی به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.
شایان ذکر است؛ این انتخابات به منظور ادغام دو اتحادیه قرآنی مؤسسات قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مؤسسات مردمی قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد که تحت نظر یک هیئت مدیره فعالیت خواهند کرد.
بنا بر این گزارش؛ در این مراسم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل تبیلغات اسلامی خراسان شمالی، نماینده و مسئول هماهنگی اتحادیه قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرعامل اتحادیه قرآنی تبلیغات اسلامی حضور داشتند.
captcha