تمدید فراخوان کنگره شعر شهدای منا و مدافع حرم
کد خبر: 3638234
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶

تمدید فراخوان کنگره شعر شهدای منا و مدافع حرم

گروه جهاد و حماسه: مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران از تمدید مهلت فراخوان دومین کنگره ملی شعر شهدای منا و شهدای مدافع حرم تا 20 شهریورماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ایثار، حسینعلی بیات مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به استقبال شاعران و هنرمندان از کنگره ملی شعر شهدای منا و شهدای مدافع حرم گفت: با توجه به این استقبال و درخواست تمدید مهلت دریافت آثار، زمان ارسال آثار به دبیرخانه کنگره تا 20 شهریورماه تمدید شد.
وی افزود: میزان استقبال شاعران و هنرمندان در این دوره کنگره نسبت به دوره قبل افزایش یافته است که توجه ویژه هنرمندان متعهد و انقلابی به مضامینی چون شهدای منا و مدافعان حرم قابل تقدیر است.
گفتنی است، شاعران باید آثار خود را تا دهم شهریور به پست الکترونیکی C.p.isaar@gmail.com یا دبیرخانه کنگره به نشانی «تهران، خیابان آیت‌الله طالقانی، خیابان ملک‌الشعرا بهار، پلاک5، ساختمان شهید سلیمانی، معاونت فرهنگی آموزشی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، طبقه دوم، اداره کل امور هنری» ارسال کنند.
همچنین شرکت‌کنندگان می‌توانند برای دریافت فرم ثبت‌نام و اطلاعات تکمیلی به ww.isaar.ir ، www.navideisar.com و www.navideshahed.com مراجعه کنند.
captcha