کانون‌های قرآن دانشگاه‌ها برای مقابله با آسیب‌های اخلاقی وارد شوند
کد خبر: 3638922
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
فعال قرآنی دانشگاه گلستان:

کانون‌های قرآن دانشگاه‌ها برای مقابله با آسیب‌های اخلاقی وارد شوند

گروه فعالیت‌های قرآنی: مبارکه کلایی گفت: کانون‌های قرآن و عترت دانشگاه‌ها برای مقابله با آسیب‌های اخلاقی همچون بد‌حجابی و روابط اجتماعی ناسالم در دانشگاه، برنامه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مبارکه کلایی، حافظ کل قرآن کریم و دبیر سابق کانون قرآن و عترت دانشگاه گلستان با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: علاوه بر فعالیت‌هایی که درباره ترویج حجاب و عفاف در جشنواره رویش داشتیم، بنا داریم در سال جاری طی سلسله جلساتی به تبیین جایگاه زن در اسلام بپردازیم.  
وی با بیان اینکه در دوره گذشته کانون قرآن دانشگاه، فعالیت‌هایی همچون کلاس آموزش قرآن با تدریس قاری استانی، عبدالمجید یازرلو و راه‌اندازی کانال قرآنی در فضای مجازی داشته است، گفت: فضاسازی قرآنی و جذب دانشجویان به قرآن باید برنامه اصلی هر کانون باشد اما متاسفانه از کودکی ما را به کارهای کلیشه‌ای و تکراری در مورد قرآن عادت داده‌اند.
این دانشجوی کارشناسی علوم کامپیوتر افزود: بنابر این ما بیش از اینکه در کارهای ظاهری بمانیم نیاز داریم تا با ارتباط حضوری در حاشیه جشن‌های دانشگاه و استفاده از ظرفیت خوابگاه دانشجویی به ترویج قرآن از منظری که تا به حال به آن کمتر پرداخته شده است، بپردازیم.
کلایی در ادامه با اشاره به طرح تشکیل اتحادیه فعالان قرآنی دانشگاه‌های سراسر کشور گفت: مدت زیادی پیگیر اتحاد کانون‌های قرآن دانشگاه‌های گرگان بودم، اما به موفقیت نرسید، پس از آن اقدامات از طرح تشکیل اتحادیه مطلع شدم که ایده بسیار خوبی است و از آن پشتیبانی کامل داریم.
فعال قرآنی کشورمان با اشاره به مشکلات متعدد موجود در کانون‌های قرآن گفت: با تشکیل اتحادیه، تبادل ایده‌ها و اطلاعات، معرفی اساتید برای برگزاری جلسات و پیگیری بودجه‌های قرآنی در دانشگاه، آسان‌تر و کارآمدتر خواهد شد. 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۰:۱۲
0
0
اگر این موضوع تحقق یابد جلوی خیلی از انحرافات گرفته می‌شود
captcha