19 کاندیدای هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه مدغم لرستان/ تشکیل مجمع عمومی با دعوت از 82 مدیر
کد خبر: 3641788
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۷
امیدیان خبر داد:

19 کاندیدای هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه مدغم لرستان/ تشکیل مجمع عمومی با دعوت از 82 مدیر

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی لرستان گفت: برای حضور در مجمع عمومی این اتحادیه از 82 مدیر مؤسسه دارای مجوز اعم از ارشاد و تبلیغات اسلامی دعوت شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی امیدیان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی لرستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به زمان تشکیل مجمع عمومی اتحادیه‌های مؤسسات و تشکل‌های قرآنی این استان، اظهار کرد: این جلسه صبح جمعه، 24 شهریورماه، ساعت 9 صبح در سالن اجتماعات دانشگاه پردیس علامه طباطبایی (دانشگاه فرهنگیان) برگزار می‌شود.
وی با اشاره به مدیران مؤسسات قرآنی دعوت شده به این مراسم، اظهار کرد: طی این مراسم از  82 مدیر مؤسسه دارای مجوز اعم از ارشاد و تبلیغات اسلامی دعوت شده است.
امیدیان اضافه کرد: برای انتخابات هیئت مدیره و بازرسی مدغم این استان در مجموع 19 نفر کاندید شده‌اند که از این تعداد 15 نفر کاندیدای هیئت مدیره و 4 نفر کاندیدای هیئت بازرسی شده‌اند. 
وی عنوان کرد: این جلسه با قرائت قرآن توسط یکی از قراء ممتاز استانی آغاز می‌شود و سپس ﻣﻨﺼﻮﺭ ﺍﺣﻤﺪﯼ، ﻣﺴﺌﻮﻝ ﺩﻓﺘﺮ ﻗﺮﺁﻥ ﻭ ﻋﺘﺮﺕ ﺍﺩﺍﺭﻩ‌ﮐﻞ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﻭ ﺍﺭﺷﺎﺩ ﺍﺳﻼﻣﯽ ﻟﺮﺳﺘﺎﻥ به حاضران خیر مقدم می‌گوید و در ادامه نیز حجت‌الاسلام حمیدرضا حنان، مدیر کل ارشاد استان و حجت‌الاسلام سعید مهدوی امین، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی لرستان به بیان نکاتی خواهند پرداخت.
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی لرستان تصریح کرد: در ادامه هر کدام از اعضا به مدت پنج دقیقه به بیان رزومه فعالیتشان می‌پردازند و حسن ختام این برنامه نیز رأی‌گیری و شمارش آرای مأخوذه است.
وی تأکید کرد: این جلسه با حضور حجت‌الاسلام سیدحسین کوششی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور و حسن محمدی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور برگزار می‌شود.
captcha