هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه قرآنی مدغم همدان معرفی شدند
کد خبر: 3642326
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱

هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه قرآنی مدغم همدان معرفی شدند

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: طی برپایی مجموع عمومی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی همدان، اعضای هیئت بازرسی و مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت این استان معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات قرآنی و تشکل‌های قرآن و عترت همدان، پنج‌شنبه، 23 شهریورماه در تالار قرآن این استان برگزار شد.
این جلسه که با حضور 65 نفر از 90 مدیر مؤسسات دارای مجوز از ارشاد و تبلیغات اسلامی و با همراهی حجت‌الاسلام حسین کوششی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور و حسن محمدی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت برپا شد.
در ابتدای این جلسه قاری استانی به تلاوت آیاتی از قرآن پرداخت و سپس هیئت رئیسه جلسه به اتفاق آراء انتخاب و در ادامه اساسنامه هیئت مدیره مدغم استانی تصویب شد و پس از معرفی 15 کاندیدای هیئت مدیره و بازرسی استان به سخنرانی پرداخت.
براساس اکثریت آرای مأخوذه نیز جواد سعیدی، هاشم سعیدی‌شکوه، رضا رجبی، بنفشه منوچهری و اعظم عارفی به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و قاسم جهان‌آرا، حسن مظاهری و دره‌کلام اعضای علی‌البدل هیئت مدیر و محمدجواد مظفرپور، لیلا ترکمان و مریم مینایی به عنوان اعضای اصلی هیئت بازرسی انتخاب شدند.
طی این جلسه نیز کمیته نظارت استانی متشکل از مسئولان قرآنی ارشاد و تبلیغات اسلامی حضور داشتند.
captcha