خانواده‌ها برای مقابله با توطئه دشمنان، سبک زندگی اسلامی را پیش گیرند
کد خبر: 3642350
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸

خانواده‌ها برای مقابله با توطئه دشمنان، سبک زندگی اسلامی را پیش گیرند

گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه موقت بجنورد گفت: خانواده‌های ایرانی برای مقابله با توطئه‌های دشمنان، سبک زندگی اسلامی و زندگی امام علی(ع) را در پیش گیرند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مرتضی موسوی جاجرمی امام جمعه موقت بجنورد، در نماز عبادی و سیاسی جمعه با اشاره به اینکه در حال حاضر دشمنان خانواده های کشور ما را مورد توطئه قرار داده اند، افزود: علت اصلی این امر این است که انسان های با ایمان از دامان این خانواده‌ها تربیت می شوند.
وی با بیان اینکه دشمن تاحدودی نیز در اهداف خود موفق عمل کرده است، تاکید کرد: راه نجات از وسوسه ها و توطئه های دشمنان در پیش گرفتن سبک زندگی اسلامی و زندگی امام علی(ع) است.
موسوی جاجرمی در ادامه بر مردم سالاری و دموکراسی حاکم بر کشور اشاره کرد و ادامه داد: در کشور اقلیت های مختلف مذهبی در کمال امنیت زندگی می کنند و دارای نماینده در مجلس شورای اسلامی هستند، این درحالیست که در کشورهایی همچون فرانسه مسلمانان زندگی می کنند اما از کمترین حقوق برخوردار نیستند.
وی با اشاره به اینکه سال تحصیلی جدید و دفاع مقدس همزمان با فرارسیدن ماه محرم، آغاز می شود، گفت: ایرانیان در هشت سال جنگ تحمیلی دفاعی مقدس را انجام دادند، بطوریکه این دفاع منطبق با ارزش های انسانی بود.
امام جمعه موقت بجنورد افزود: امیدواریم دانش آموزان و دانشجویان در دانشگاه ها به گونه ای تربیت شوند که منطبق با مکتب امام حسین(ع) باشد.
وی به کشتار مسلمانان در عراق، سوریه، یمن و میانمار نیز اشاره کرد و ادامه داد: جنایات دشمنان در این کشورها نشان از خوی ددمنشی آن هاست.
موسوی جاجرمی اظهار کرد: مسلمانان به دستور حاکم میانمار در این کشور کشته می شوند این درحالیست که همین حاکم جایزه صلح جهانی نوبل را دریافت می کند و این نشان می دهد که آمریکا، اسرائیل و عربستان از تمامی این جنایت ها حمایت می کنند.
captcha