پیکر بانوی زائر بلوچ در مکه خاکسپاری شد
کد خبر: 3642681
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۱

پیکر بانوی زائر بلوچ در مکه خاکسپاری شد

گروه اجتماعی: پیکر بانوی زائر اهل سنت بیت‌الله‌الحرام که به‌دلیل کهولت سن در این سفر جان خود را از دست داده بود، روز گذشته با کسب اجازه از خانواده او در شهر مکه خاکسپاری شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، پیکر یک بانوی زائر اهل سنت بیت‌الله‌الحرام که به‌دلیل کهولت سن در این سفر جان خود را از دست داده بود، روز گذشته با کسب اجازه از خانواده او در شهر مکه خاکسپاری شد.
رضا کیخا، مدیر حج و زیارت سیستان و بلوچستان در این خصوص، بیان کرد: این بانوی حاجی اهل سنت، «خاتون رییسی» فرزند لال خان بوده که با کاروان شماره 23014 شهرستان سراوان به منظور انجام مناسک حج اعزام شده بود.
وی با بیان اینکه این بانوی بلوچ 85 سال سن داشته است، عنوان کرد: بحمدالله برای سایر حجاج استان هیچ موردی پیش نیامده، همه در سلامت کامل هستند و ان‌شاء‌الله تا 4 مهرماه در پروازهای مختلف به استان باز خواهند گشت.
مدیر حج و زیارت استان افزود: در آیین حج امسال، 2 هزار و 413 نفر زائر در قالب 17 کاروان از سراسر استان سیستان و بلوچستان حضور داشتند که اولین گروه، شامگاه 24 شهریورماه وارد فرودگاه بین‌المللی زاهدان شد.
کیخا بیان کرد: همچنین طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، 2 هزار و 60 زائر نیز با 8 پرواز از مدینه منوره طی ایام 31 شهریورماه تا 4 مهرماه به وطن باز خواهند گشت.
captcha