فیلم دیدار یادگار امام(ره) با رئیس‌العلماء بوسنی
کد خبر: 3643054
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱

فیلم دیدار یادگار امام(ره) با رئیس‌العلماء بوسنی

گروه بین‌الملل: حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی در سفر به بوسنی و هرزگوین با رئیس العلما و رئیس جامعه اسلامی این کشور دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

فیلم دیدار یادگار امام(ره) با رئیس‌العلماء بوسنیبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی که به دعوت رئیس العلماء بوسنی وهرزگوین به سارایوو سفر کرده است با حسین کاوازویچ رئیس العلمای بوسنی، باقر عزت بگویچ، عضو مسلمان شورای ریاست جمهوری و اعضای شورای ادیان این کشور به صورت جداگانه دیدار کرد.
 
حسین کاوزویچ، رئیس العلماء بوسنی و‌هرزگوین در این دیدار ضمن تقدیر از حمایت‌های ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران از مردم مظلوم بوسنی در شرایط سخت جنگ اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با رهبری شجاعانه امام خمینی همواره الهام بخش مسلمانان بوسنی بوده و مسلمانان بوسنی از این رخداد مهم درس مقاومت و استقامت آموختند و این آموزه‌ها را در زمان جنگ بوسنی جلوه‌گر ساختند.
 
رئیس العلماء بوسنی وهرزگوین میزبانی از یادگار امام راحل(ره) را افتخار ارزشمندی برای جمعیت اسلامی بوسنی و‌هرزگوین دانست و از رهبر معظم انقلاب و دولت و ملت ایران تقاضا کرد همچنان به حمایت از این کشور ادامه دهند/.





captcha