نمایش «دردسرهای مرد مرده» به روی صحنه رفت
کد خبر: 3643080
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴

نمایش «دردسرهای مرد مرده» به روی صحنه رفت

گروه فرهنگی: نمایش «دردسرهای مرد مرده» در نخستین روز دوازدهمین جشنواره تئاتر استان در تالار گلشن بجنورد به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ در اولین روز برگزاری دوازدهمین جشنواره تئاتر استان روز یکشنبه ٢٦ شهریورماه ، نمایش «دردسرهای مرد مرده » به کارگردانی سعید آذرخشی از بجنورد به روی صحنه رفت.
در این نمایش که با ژانر کمدی اجرا شد،سعید نیستانی ، ظریفه خلیلی راد و سعید آذرخشی ایفای نقش می کنند و سعید نیستانی به عنوان دستیار کارگردان ، فاطمه کنعانی به عنوان منشی صحنه ، مژده مفاخری به عنوان افکتور ، آرش فیروزه به عنوان نورپرداز ، فاطمه حیدری به عنوان عکاس و امین ریحانی به عنوان مدیر هماهنگی از عوامل فنی این اثر نمایشی هستند.
در نمایش « دردسرهای مرد مرده » روزهای تنهایی زنی به صحنه می رود که نتوانسته مرگ همسر خویش را باور کند و در همین هنگام شخصی وارد زندگی او می شود که جریان زندگی او را بهم می ریزد.
نمایش دردسرهای مرد مرده  از ساعت ١١ در محل تالار گلشن بجنورد مورد استقبال علاقه مندان قرار گرفت.
دوازدهمین جشنواره تئاتر استان از ٢٦ شهریورماه در بجنورد آغازشده است و ٢٨ شهریور آیین اختتامیه این جشنواره برگزار می شود که دکتر حسین طوسی معتمد، میلاد اکبرنژاد و مهران امام بخش داوری نهایی آثار را برعهده خواهند داشت.
captcha