جمع‌آوری کمک برای مسلمانان میانمار در کانادا
کد خبر: 3643253
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳

جمع‌آوری کمک برای مسلمانان میانمار در کانادا

گروه بین‌الملل: مسلمانان شهر«میسیساگا» و مناطق اطراف آن در استان «آنتاریو» کانادا شب گذشته (26 شهریور) در برنامه جمع‌آوری کمک‌های مالی برای مسلمانان میانمار شرکت کردند.

کمک مالی سازمان امداد اسلامی کانادا به مسلمانان میانمار/ انگلیسیبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری « citynews»، حدود 450 نفر از مسلمانان شهر«میسیساگا» و مناطق اطراف آن در استان «آنتاریو» کانادا در برنامه سازمان امداد اسلامی به منظور جمع‌آوری کمک‌های مالی برای مسلمانان میانمار شرکت کردند.

«محمود قاسم»، رئیس سازمان امداد اسلامی کانادا در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری «سیتی نیوز» گفت: هدف از برگزاری این برنامه نه تنها جمع‌آوری کمک‌های مالی بلکه افزایش آگاهی مردم و نمایندگان پارلمان برای کمک به مسلمانان میانمار بود.

رئیس سازمان امداد اسلامی کانادا افزود: هم‌اکنون زمان دشواری برای آوارگان مسلمان روهینگیا است و آن‌ها نیاز به کمک‌های فوری دارند.

وی تصریح کرد: می‌دانیم که 60 درصد از آوارگان، مادران و کودکانی هستند که بدون هیچ‌گونه وسیله رفاهی از میانمار گریخته و نیاز فوری به پناهگاه، غذا و سایر ملزومات زندگی دارند.

«کریستا فریلند»، وزیر امور خارجه کانادا اخیراً در گفتگویی رسانه‌ای اعلام کرد در نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک درباره وضعیت وخیم پناهندگان مسلمان روهینگیا سخن خواهد گفت/.
 
captcha