نماینده چهارمحال در رشته قرائت ترتیل مسابقات سراسری قرآن شایسته تقدیر شد
کد خبر: 3643325
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
حجت‌‎الاسلام محمدی:

نماینده چهارمحال در رشته قرائت ترتیل مسابقات سراسری قرآن شایسته تقدیر شد

گروه فرهنگی: معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری از کسب رتبه شایسته تقدیر توسط فاطمه اسدی در رشته ترتیل چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف و امور خیریه خبر داد.

حجت الاسلام مجتبی محمدی، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر، گفت: مرحله سراسری این مسابقات از دهم شهریورماه جاری در ارومیه برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه فاطمه اسدی آخرین نماینده استان در مرحله سراسری این مسابقات حائز رتبه شایسته تقدیر در رشته ترتیل شد، افزود: در مرحله کشوری این مسابقات 9 نفر از بانوان استان شرکت کردند که علاوه بر خانم اسدی، اعظم قهرمان نیز حائز رتبه چهارم رشته حفظ و معارف موضوعی قرآن شد.
حجت‌الاسلام محمدی با بیان اینکه در بخش آقایان نیز 9 نفر از استان به مرحله سراسری مسابقات قرآن اوقاف اعزام شدند، اظهار کرد: در این بخش نیز سجاد براتی رتبه دوم رشته دعاخوانی را کسب کرد.
معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان عملکرد نمایندگان استان در چهلمین دوره مسابقات قرآن را مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: سال گذشته تنها یک نماینده از استان حائز رتبه در این مرحله مسابقات شدند.

فاطمه اسدی از چهارمحال و بختیاری در مسابقات سراسری ترتیل اوقاف شایسته تقدیر شد

captcha