اختتامیه محافل قرآنی «بهره‌هایی از کلام وحی» در شهرکرد برگزار می‌شود
کد خبر: 3643376
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹
داوری:

اختتامیه محافل قرآنی «بهره‌هایی از کلام وحی» در شهرکرد برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت نسیم وحی شهرکرد از برگزاری اختتامیه محافل تابستانه انس با قرآن با عنوان «بهره‌هایی از کلام وحی» عصر امروز در نمازخانه شهرداری شهرکرد خبر داد.

مسعود داوری، مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت نسیم وحی شهرکرد، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر، گفت: سیزدهمین و آخرین محفل قرآنی «بهره‌هایی از کلام وحی» به همراه اختتامیه این محافل عصر امروز 27 شهریورماه از ساعت 18 در نمازخانه شهرداری شهرکرد برگزار می‌شود.
وی افزود: در این محفل قرآنی طبق روال جلسات گذشته تلاوت‌های قاریان نوجوان طرح ملی تلاوت و قاریان مدعو استانی استماع می‌شود و مباحث تجویدی و نکات آموزشی در خصوص صوت و لحن قرآن در خلال این تلاوت‌ها بیان می‌شود.
داوری با اشاره به تجلیل از قاریان برتر شرکت کننده در این محافل قرآنی، اظهار کرد: از قاریان و خانواده های آنان دعوت می شود در مراسم اختتامیه این طرح شرکت کنند.
 یادآور می‌شود موسسه نسیم وحی شهرکرد در خیابان مولوی، روبروی کوچه ۵۶ حد فاصل شهرداری و مخابرات واقع شده است وعلاقمندان برای اطلاع بیشتر و ثبت‌نام در کلاس‌های این موسسه می‌توانند به موسسه مراجعه یا با شماره ۰۳۸۳۲۲۴۰۵۲۹ تماس حاصل نمایند.


captcha