رونمایی از مجموعه اشعار «یوسف‌های شهر» در گیلان
کد خبر: 3644108
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۵
جلایی خبر داد:

رونمایی از مجموعه اشعار «یوسف‌های شهر» در گیلان

گروه اجتماعی: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان از رونمایی مجموعه اشعار شعرای گیلانی در وصف شهدای مدافع حرم با عنوان «یوسف‌های شهر» خبر داد.

رسول جلایی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، اظهار کرد: تقارن هفته دفاع مقدس و ماه محرم نویدبخش پیام عاشورایی و حال و هوای انقلابی در برنامه های این هفته است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سراسر استان گسترده است، افزود: برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس با موضوعات ادبی، هنری، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، آموزشی و ورزشی برگزار می شود.

جلایی با بیان اینکه در هر موضوع حدود ۱۵۰ برنامه در این هفته اجرا خواهد شد، از رونمایی ۱۳ عنوان کتاب دفاع مقدس شامل خاطرات شفاهی رزمندگان دفاع مقدس و پنج عنوان حوزه کودک و نوجوان در گیلان خبر داد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان از رونمایی مجموعه اشعار شعرای گیلانی در وصف شهدای مدافع حرم با عنوان «یوسف‌های شهر» خبر داد و یادآور شد: برگزاری محافل شعر و خاطره‌گویی، نقد کتاب، کارگاه‌های ادبی، قصه خوانی و آیه‌های ایثار از دیگر برنامه‌های ادبی گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

وی با اشاره به بخش هنری برنامه های این هفته در استان خاطرنشان کرد: اجرای نمایش‌های صحنه‌ای و خیابانی، نمایش فیلم در مجتمع‌های فرهنگی و هنری، نمایشگاه هنرهای تجسمی از برنامه‌های این بخش است.

captcha