ایران در مقام دفاع از هیچ قدرتی ترس نداشته و قاطعانه با تهدیدات مقابله می‌کند
کد خبر: 3644427
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳
استاندار خراسان شمالی در واکنش به اظهارات رئیس جمهور آمریکا:

ایران در مقام دفاع از هیچ قدرتی ترس نداشته و قاطعانه با تهدیدات مقابله می‌کند

گروه سیاست و اقتصاد: استاندار خراسان شمالی در واکنش به اظهارات روز گذشته رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل و تهدید نظامی دولت آمریکا، گفت: جمهوری اسلامی ایران تحت هر شرایطی سر جنگ با کسی ندارد اما در مقام دفاع از هیچ قدرتی هراسی ندارد.

محمدرضا صالحی استاندار خراسان شمالی در حاشیه همایش بصیرتی طلایه داران تبلیغ، در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، ضمن تاکید بر تعهدات جمهوری اسلامی ایران و دولت بر توافقات در مذاکرات برجام، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر نیروی ایمان و با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری، از هیچ تهدیدی نهراسیده و هیچ گاه آغازگر جنگی نخواهد بود، اما اگر جنگی را دیگران آغاز کنند، خاتمه دهنده اش، آن ها نخواهند بود.
وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در مقام دفاع از هیچ قدرتی ترس نداشته و قاطعانه با تهدیدات مقابله می کند، تاکید کرد: اصولا در طول عمر انقلاب اسلامی به اتهاماتی که به ما می زنند، عادت کرده ایم، اما بر خلاف ادعای آن ها، مدافع حقوق بشریم.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با تاکید بر اینکه مدافع قراردادهایی هستیم که امضا کرده ایم، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در مقام عمل ثابت کرده است که پایبند به مواضع خود در قرارداد برجام است و همه مواردی که به تعهدات ما مربوط می شود را درست عمل می کنیم.
صالحی اضافه کرد: اجازه هم نخواهیم داد کسی به ما تجاوز و تعدی بکند.
استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه دشمنی آمریکا با ملت ایران و خشم آن ها از پیشرفت کشور امری طبیعی است، اظهار کرد: اگر آن ها به تعهد خود پایبند نبوده و ما را تهدید کنند، با رهنمودهای مقام معظم رهبری و در مقام اجرا، دولت جمهوری اسلامی ایران اقدامات لازم را با مواضعی که خواهد داشت، از پیش می برد.
captcha