66 گلزار شهدای شفت ساماندهی شده است
کد خبر: 3646455
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۷
رئیس بنیاد شهید شفت:

66 گلزار شهدای شفت ساماندهی شده است

گروه اجتماعی: ترابی با بیان اینکه امسال 17 یادواره شهدا تا پایان هفته دفاع مقدس در شفت برگزار خواهد شد، افزود: 66 گلزار شهدای این شهرستان ساماندهی شده است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، محمدرضا محسنی، فرماندار شهرستان شفت روز گذشته، 3 مهر در نشست مشورتی ایثارگران شهرستان، با اشاره به همزمانی ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و هفته دفاع مقدس، افزود: انقلاب اسلامی ایران مدیون فرهنگ عاشورایی است.

وی با بیان اینکه دشمنان کشورمان برای تحریف و تخریب فرهنگ عاشورایی همواره در حال توطئه هستند، اظهار کرد: ایثارگران ارزش های دینی و مذهبی و پرداختن به تاریخ دفاع مقدس را در جامعه تبیین کنند.

فرماندار شفت با اشاره به اینکه مطالبات ایثارگران این شهرستان باید توسط مسئولین ذیربط پیگیری شود، گفت: امنیت پایدار کشورمان مرهون خون شهدا و جانفشانی های رزمندگان و جانبازان است.

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه در سال گذشته تسهیلات خوبی برای رونق تولید به شرکت های صنعتی شهرستان شفت اعطا شده است، تاکید کرد: طرح اشتغال فرزندان ایثارگران با بهره گیری از ظرفیتهای شهرستان پیگیری خواهد شد.

سید علی  اکبر ترابی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شفت نیز در این نشست، با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا در قالب طرح سپاس در این شهرستان تداوم دارد، متذکر شد: در 6 ماهه اخیر با 328 خانواده شهید شهرستان شفت دیدار داشته ایم.

وی با بیان اینکه امسال 17 یادواره شهدا تا پایان هفته دفاع مقدس در شفت برگزار خواهد شد، افزود: 66 گلزار شهدای این شهرستان ساماندهی شده است و ساماندهی 6 گلزار نیز در برنامه های امسال جای دارد که با تخصیص اعتبارات پیش بینی شده به اتمام خواهد رسید.

ترابی خدمات رسانی ناقص بیمارستانی در شفت را یکی از مشکلات ایثارگران عنوان و خاطرنشان کرد: اشتغال فرزندان ایثارگران یکی از مطالبات آنان است.

captcha