دومین جشنواره ملی پوستر آیات در زنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 3646579
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹
صفی‌لو:

دومین جشنواره ملی پوستر آیات در زنجان برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از برگزاری دومین جشنواره ملی پوستر آیات در زنجان خبر داد.

نورالله صفی‌لو، مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، اظهار کرد: اولین جشنواره ملی پوستر آیات طی سال 94 به میزبانی زنجان برگزار و با استقبال خوبی از سوی علاقه‌مندان روبه‌رو شد.

مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: دومین دوره جشنواره ملی پوستر آیات بهمن‌ماه سالجاری و به میزبانی زنجان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این جشنواره به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و با همکاری دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

صفی‌لو با اشاره به برخی از اهداف برگزار این جشنواره تاکید کرد: شناسایی و حمایت از هنرمندان برای تولید آثار هنری مرتبط با آیات قرآن کریم، تبلیغ و نشر مفاهیم قرآنی با استفاده از زبان هنر، تلفیق نگرش‌ها و توانمندی‌های سنتی و مدرن هنرمندان قرآنی و افزایش علاقه‌مندی آحاد جامعه به هنرهای قرآنی، از جمله اهداف برگزاری این جشنواره هستند.

captcha