رونمایی از 9 اثر منتشر نشده شهید هاشمی‌نژاد در مراسم سالگرد
کد خبر: 3647652
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳

رونمایی از 9 اثر منتشر نشده شهید هاشمی‌نژاد در مراسم سالگرد

گروه سیاست و اقتصاد: همزمان با سی‌وششمین سالگرد شهادت شهید هاشمی‌نژاد از 9 اثر منتشر نشده این شهید جوانمر و فاضل در حرم مطهر رضوی رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، مراسم گرامیداشت سی و ششمین سالگرد شهادت شهید آیت‌الله سیدعبدالکریم هاشمی‌نژاد و شهیدان ولی‌الله فلاحی، سیدموسی نامجو، جواد فکوری، محمد جهان‌آرا و یوسف کلاهدوز، امیران و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس شامگاه ششم مهرماه در مسجد گوهرشاد حرم مطهر رضوی برگزار شد.
حجت‌الاسلام محمدباقر فرزانه، رئیس دانشگاه اسلامی رضوی و عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان در این مراسم ضمن تسلیت ایام سوگواری محرم بیان کرد: شهید هاشمی نژاد، عالمی بزرگ، سیاست‌مدار و مبارز بود که عمر خود را صرف مقابله با ظلم کرد.
وی با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی‌نژاد برای آزادی و استقلال کشور تلاش‌های بسیار کرده است، تشریح کرد: این شهید در محضر اساتید بزرگ به درجه بالای علمی رسید و از زمان جنبش‌های انقلابی تا پیروزی انقلاب در کنار امام راحل به روشنگری و مبارزه با رژیم ستم شاهی پرداخت.
عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان ادامه داد: سیر مبارزاتی شهید هاشمی‌نژاد از سال 1342 به اوج رسید و تا پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از آن تا زمان شهادت با سخنرانی‌های پرشور و روشنگرانه وی ادامه داشته است.
رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران، مدیون رشادت‌ها و مبارزات شهیدانی چون شهید هاشمی نژاد در دوران انقلاب است، عنوان کرد: باید راه این بزرگ مردان را ادامه داد تا این انقلاب همچنان پایدار باشد.
یادآور می‌شود، در ادامه این مراسم با حضور آیت الله سیدمحمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران از 9 اثر منتشر نشده شهید هاشمی نژاد که شامل بررسی مکاتب عادی، تحریف حقایق مذهب، توطئه و فریب منافقین، شهید هاشمی ‌نژاد در یک نگاه، عوامل پیدایش مذهب از نظر مکاتب مختلف، ماهیت انجمن حجتیه و ... بود، رونمایی شد.
captcha