مؤسسه یاسین ارومیه؛ میزبان همایش بین‌المللی «حجاب من حیای من»
کد خبر: 3649296
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۷

مؤسسه یاسین ارومیه؛ میزبان همایش بین‌المللی «حجاب من حیای من»

گروه مؤسسات قرآنی مردم نهاد: مؤسسه قرآنی یاسین ارومیه با همکاری امور بانوان جبهه فرهنگی استان آذربایجان غربی، همایش «حجاب من حیای من» را برگزار می‌کند.

معصومه وجدانی، مدیر مؤسسه قرآنی یاسین و مسئول امور بانوان جبهه فرهنگی استان آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از برگزاری دومین همایش بین‌المللی حجاب در شهر ارومیه خبر داد و گفت: دومین همایش بین‌المللی از سلسله همایش‌های پیرامون حجاب با عنوان «حجاب من حیای من» از 25 تا 27 مهرماه در شهر ارومیه با حضور بانوان فرهیخته و فعال در حوزه حجاب و قرآن از داخل و خارج از کشور برگزار می‌شود.
مدیر مؤسسه قرآنی یاسین افزود: از کشورهای اتریش، آلمان، بلژیک، هلند و ترکیه بانوان فعال در حوزه حجاب را برای همایش دعوت کرده‌ایم.
وجدانی پیرامون جزئیات برگزاری همایش گفت: این همایش در سه روز و هر روز در دو نوبت صبح (ساعت 10 صبح) و بعدازظهر(ساعت 4 عصر) در مکان‌های مختلف برگزار خواهد شد که از قرار زیر است: صبح روز 25 مهرماه در سالن شمس و عصر در دانشگاه آزاد ارومیه؛ صبح روز 25 مهرماه در سالن کانون بسیج و عصر در دانشگاه نازلو؛ صبح روز 27 مهرماه در سالن قرآن و عترت شهرداری(با حضور کارکنان شهرداری و اصناف و ورزشکاران).
مسئول امور بانوان جبهه فرهنگی استان آذربایجان غربی افزود: افتتاحیه این همایش با حضور مسئولین، خانواده‌های شهدا، کانون مداحان و حوزه‌های بسیج در صبح روز 25 مهرماه با خیر مقدم مسئول جبهه فرهنگی و گزارش عملکرد توسط بنده(معصومه وجدانی) و سخنرانی امام جمعه و دو نفر از میهمانان که تازه به دین اسلام گرویدند و حجاب گذاشتند، برگزار خواهد شد.
مدیر مؤسسه قرآنی یاسین در خصوص میهمانان دعوت شده بیان کرد: خانم‌ها بلگین یالچین، برین انوک، حسرت آل از کشور ترکیه، ماریون کاعوفر از آلمان، آرزو چتین کایا از اتریش، گولن گول هان از هلند و گول اله اوکو از بلژیک میهمانان ما در این همایش هستند که در انتهای همایش به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.
یادآور می‌شود که مؤسسه قرآنی یاسین در استان آذربایجان غربی، شهر ارومیه، خیابان راهنمایی، کوچه ولیعصر(عج)، طبقه زیر همکف مسجد ولیعصر(عج) واقع شده است.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۰۹:۴۳
0
1
برپایی همایش‌ها موجب آشنایی و ارتقاء سطح آگاهی علاقمندان راجب موضوع مد نظر می‌شود
captcha