حضور 400 ناشر از سراسر کشور در نمایشگاه کتاب چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3649546
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸

حضور 400 ناشر از سراسر کشور در نمایشگاه کتاب چهارمحال و بختیاری

گروه فرهنگی: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به حضور 400 ناشر از سراسر کشور در نمایشگاه کتاب استان، اضافه کرد: از این تعداد 25 ناشر در قالب اتحادیه ناشران از استان در نمایشگاه حاضر هستند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری به نقل از ایسنا - منطقه چهارمحال و بختیاری - جواد کارگران 13 مهر ماه در نشست هماهنگی برگزاری دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان، با اشاره به اینکه 46 هزار عنوان کتاب در 200 غرفه در این نمایشگاه وجود خواهد داشت، افزود: هدف این است که جدیدترین کتاب‌ها در این نمایشگاه ارائه شود.
کارگران با بیان اینکه 600 میلیون تومان بن خرید کتاب به خریدارن داده خواهد شد و این میزان نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش داشته است، ادامه داد: سال گذشته 900 میلیون تومان کتاب در نمایشگاه به فروش رسید و حدود 180 هزار نفر از آن بازدید کردند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خاطرنشان کرد: سال گذشته برگزاری نمایشگاه و فروش کتاب در آن با استقال هم استانی‌ها مواجه شد.
وی بیان کرد: برای جلوگیری از صف‌های طولانی در شروع نمایشگاه، علاقمندان می‌توانند برای دریافت بن خرید کتاب از 14 تا 20 مهر ماه جاری به مدت یک هفته به آدرس اینترنتی bon.tibr.ir مراجعه کنند.
کارگران با اشاره به حضور 400 ناشر از سراسر کشور در نمایشگاه کتاب استان، اضافه کرد: از این تعداد 25 ناشر در قالب اتحادیه ناشران از استان در نمایشگاه حاضر هستند.
وی تصریح کرد: برخی ناشران با تخفیف 30 درصد و برخی با تخفیف 40 تا 50 درصد کتاب‌ها در نمایشگاه ارائه می‌دهند و 12 باب کتاب فروشی سطح شهر نیز با همین تخفیف‌ها کتاب‌های خود را در ایام برگزاری نمایشگاه به فروش خواهند رساند.
کارگران نقد و بررسی کتاب، رونمایی کتاب، نمایشگاه عکس عاشورایی، غرفه اقتصاد مقاومتی و معرفی کارآفرین‌های برتر از فعالیت‌هایی برشمرد که در کنار این نمایشگاه انجام خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود روزانه 20 تا 30 هزار نفر از این نمایشگاه بازدید می‌کنند، خاطرنشان کرد: پیش بینی شده است که هزینه برگزاری نمایشگاه 150 میلیون تومان باشد.
کارگران با اشاره به اینکه برای برگزاری این نمایشگاه نیازمند کمک‌های معنوی و مادی سایر دستگاه‌های مرتبط هستند، گفت: اورژانس، آتش نشانی و هلال احمر نیز برای همکاری با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این ایام، اعلام آمادگی کردند.
به گزارش ایسنا، دوازدهمین نمایشگاه کتاب 24 تا 29 مهر ماه جاری از ساعت 9 صبح تا 12 و از 16 تا 22 شب در محل نمایشگا‌های دائمی استان برگزار خواهد شد.
 
captcha