عطر حضور شهیدان در هوای اهواز پیچید
کد خبر: 3649573
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۲

عطر حضور شهیدان در هوای اهواز پیچید

گروه فرهنگی: عطر حضور پیکر 119 شهید دوران دفاع مقدس امروز پنج شنبه 13 مهر در خیابان های اهواز پیچید.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، همزمان با هفتمین روز از شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران ایشان، کاروان پیکرهای مطهر 119 شهید دوران دفاع مقدس امروز 13 مهرماه فضای خیابان های شهر اهواز را عطرآگین کرد.

این پیکرهای مطهر که صبح امروز پنج شنبه 13 مهر با حضور مردم نقاط مختلف استان از طریق مرز شلمچه وارد خاک کشورمان شدند، طی مراسم باشکوهی استقبال و پس از آن به معراج شهدای پادگان شهید محمودوند اهواز انتقال یافتند.

عصر و غروب امروز مردم اهواز پس از تشییع پیکر شهیدان از میدان شهدا تا حسینیه ثارالله(ع)، نماز مغرب و عشای خود را در کنار این پیکرهای مطهر اقامه کردند و پس از آن به نجوا و زمزمه با شهدا پرداختند.

در این مراسم، سردار خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلا به ایراد سخنرانی پرداخت و با بیان اینکه شهدا به تکلیف خود عمل کرده‌اند، اقتدار امروز ملت ایران را مرهون این شهدا دانست.

وی بر آگاهی و هشیاری نسبت به نقشه‌های دشمنان اسلام، به ویژه برای سست کردن بنیاد خانواده‌ها تأکید کرد.

در ادامه این مراسم مردم اهواز کنار پیکرهای مطهر شهیدان دعای کمیل را زمزمه کردند.

به گزارش ایکنای خوزستان، مراسم قرائت دعای ندبه فردا جمعه 14 مهرماه در جوار پیکر 119 شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در معراج شهدای اهواز برگزار خواهد شد، عموم مردم می‌توانند در این مراسم معنوی شرکت کنند.

captcha