تقویت ایمان مردم و مساجد؛ راهی برای رسیدن به امنیت پایدار
کد خبر: 3649630
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳

تقویت ایمان مردم و مساجد؛ راهی برای رسیدن به امنیت پایدار

گروه شهرستان‌ها: امام جمعه شهرستان خوشاب با بیان اینکه هیچ نهادی در کشور به اندازه نیروی انتظامی مسئولیت و حفظ امنیت کشور را ندارد، اظهار کرد: در بعد امنیت پایدار باید ایمان مردم و مساجد کشور را تقویت کنیم و با ایجاد اشتغال با بیکاری مبارزه شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام حیدر علی یوسف زاده، امام جمعه شهرستان خوشاب در خطبه‌های نماز جمعه چهاردهم مهرماه در این شهرستان اظهار کرد: امام حسین(ع) همه چیزش را در راه خدا تقدیم کرد تا با یزید بیعت نکند.
وی با اشاره به اینکه بیعت با یزید یعنی همراهی با کسی که شرابخوار بود، ادامه داد: همیشه حق با اکثریت نیست و حقانیت امام حسین(ع) با مظلومیت همراه بود.
وی اضافه کرد: بر اساس قانون نظام جمهوری اسلامی ایران، هر کجای دنیا از مسلمانان جهان مظلومی وجود دارد ایران موظف به حمایت آن هست.
حجت‌الاسلام یوسف زاده با بیان اینکه آمریکائیها روح و متن برجام را نقض کردند، افزود: آنها به دنبال متوقف کردن ایران در همه زمینه‌های علمی و پیشرفت در دنیای اسلام هستند زیرا ایران ابر قدرت فکری در منطقه است لذا دشمنان اسلام به دنبال حذف آن هستند.
وی با ابراز اینکه ایران در قضیه برجام همه تعهداتش را نقدا پرداخت کرد، اظهار کرد: در حالی که تحریم‌ها رفع نشده است، مسئولان ایران اسلامی باید با هوشیاری مراقب ترفندها و خیانت‌های کشورهای اروپایی باشند.
امام جمعه خوشاب با اشاره به اینکه دشمنان اسلام نمی‌توانند با تحریم و حمله نظامی ایران اسلامی را از پای دربیاورند، افزود: در جنگ فرهنگی از همه قشرها قربانی داشتیم.
خطیب جمعه خوشاب با تاکید بر مبارزه با مواد مخدر در جامعه گفت: مسئولان در برخورد با مواد  مخدر باید تصمیم قاطعانه بگیرند و با معتادان در صورت اصلاح با دادن شغل مناسب و حمایت کافی برخورد شود.
وی با تبریک هفته نیروی انتظامی با بیان اینکه هیچ نهادی در کشور به اندازه نیروی انتظامی مسئولیت و حفظ امنیت کشور را ندارد، اظهار کرد: در بعد امنیت پایدار باید ایمان مردم و مساجد کشور را تقویت کنیم و با ایجاد اشتغال با بیکاری مبارزه شود.
captcha