برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در خراسان شمالی به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی
کد خبر: 3649873
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶

برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در خراسان شمالی به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی

گروه اجتماعی: صبحگاه مشترک یگان‌های نمونه نظامی و انتظامی خراسان شمالی به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی صبح شنبه با حضور مهرداد ابراهیمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و حجت‌الاسلام یعقوبی نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، سردار مظاهری فرمانده انتظامی استان در این مراسم با اشاره به این که خراسان شمالی جزو امن ترین استان های کشور قلمداد می شود، اهتمام به جلب مشارکت مردم به منظور کاهش جرائم و پیشگیری از وقوع جرم و نیز، برخورد قاطع با متخلفان و ایجاد امنیت پایدار را مورد تأکید این فرماندهی خواند.
حجت الاسلام یعقوبی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد نیز 3 شاخصه اصلی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را برخورداری از عزت، قدرت و هیبت برشمرد و تصریح کرد: نیروی انتظامی با مردم و برای مردم است و باید با اقتدار بیشتر و حضور هوشمندانه در جامعه و در سایه وحدت و همدلی روزافزون در نظام جمهوری اسلامی، مأموریت های خود را به انجام برساند.
در این مراسم با حضور دکتر ابراهیمی معاون سیاسی استاندار، حجت الاسلام یعقوبی امام جمعه بجنورد و دیگر مسئولان کشوری و لشگری استان، از خانواده چند شهید گرانقدر نیروی انتظامی، هم چنین منتخبان یگان ها و کارکنان زیرمجموعه فرماندهی انتظامی استان، تجلیل و درجات ترفیع برخی نیروهای جمعی این یگان ها به آنان اهدا شد. در پایان نیز یگان های حاضر در میدان از مقابل جایگاه رژه رفتند.
captcha