مردم از مهمترین ارکان تأمین امنیت هستند
کد خبر: 3650415
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰

مردم از مهمترین ارکان تأمین امنیت هستند

گروه اجتماعی: معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: هفته نیروی انتظامی متعلق به مردم است، زیرا مردم در کنار پلیس از مهمترین ارکان تأمین کننده امنیت پایدار در جامعه هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، به‌نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان، غلامرضا جعفری، معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان امروز در حاشیه بازدید از قرارگاه هدایت ستادی هفته ناجا، گفت: هفته نیروی انتظامی متعلق به مردم است، زیرا مردم در کنار پلیس از مهمترین ارکان تأمین کننده امنیت پایدار در جامعه هستند.
معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان ادامه داد: نیروی انتظامی متعلق به گروه یا حزب خاصی نیست بلکه به مردم، نظام و شهداء تعلق دارد.
وی  نیروی انتظامی را خادم و در خدمت مردم دانست و افزود: پلیس در طول سال در خدمات‌رسانی به مردم از هیچ کوششی دریغ نکرده و در هفته ناجا نیز کارکنان انتظامی و مرزبانی در دورترین نقاط استان سیستان و بلوچستان با اجرای طرح‌های مردم یاری و نشست‌های صمیمانه و چهره به چهره به مشکلات شهروندان و مرزنشینان رسیدگی می‌کنند.
جعفری همچنین احساس امنیت را از خود امنیت مهمتر دانست و بیان کرد: دولت متولی امنیت و نیروی انتظامی مجری آن در جامعه است.
وی با بیان اینکه امنیت یک مقوله اجتماعی است، افزود: نیروی انتظامی به تنهایی وظیفه برقراری امنیت در جامعه را ندارد بلکه مردم نیز نقشی بسیار تعیین کننده دارند.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان همچنین با بیان اینکه مردم، محور فعالیت‌های پلیس هستند، افزود: مأموریت‌های نیروی انتظامی بر پایه همکاری و مشارکت مردم پایه‌گذاری و طرح‌ریزی می‌شود.
captcha