همایش «آزادی قدس و فلسطین» در مالزی برگزار می‌شود
کد خبر: 3650732
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹

همایش «آزادی قدس و فلسطین» در مالزی برگزار می‌شود

گروه بین‌الملل: همایش «آزادی قدس و فلسطین» امروز (17 مهرماه) با حضور و سخنرانى عباس خامه‌یار، رئیس کمیته فلسطین سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در مالزی برگزار می‌شود.

همایش «آزادی قدس و فلسطین» در مالزی برگزار می‌شودبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، همایش «دفاع و آزادسازی مسجدالاقصی و فلسطین»، امروز (17 مهرماه) با حضور و سخنرانى عباس خامه‌یار، معاون بین‌الملل و رئیس کمیته فلسطین سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در هتل «کارلتون» شهر شاه عالم ایالت سلانگور مالزی، افتتاح می‌شود.
 
این همایش، نتیجه تلاش مشترک بین شورای مشورتی سازمان اسلامی مالزی (ماپیم)، سازمان جهانی رفاه مردم در مالزی(سجاگات)، دبیرخانه اتحادیه علمای اسلامی (شورا) و تشکل مدنی شهروندان بین‌المللی است.
 
نمایندگانی از حماس و فتح به همراه نمایندگانی از سایر تشکل‌های مدنی از جمله گروه‌هایی هستند که در این نشست دو روزه حضور می‌یابند.
 
هدف از برگزاری این همایش دو روزه، ایجاد یک طرح استراتژیک و هماهنگ‌شده برای دفاع و آزادی نهایی مسجدالاقصی و فلسطین است.
 
بنابر اعلام این خبر، همایش «آزادی قدس و فلسطین»، روزهای 17 و 18 مهرماه در هتل «کارلتون» شهر شاه عالم در ایالت سلانگور مالزی برگزار می‌شود/.

captcha