بازگشایی نمایشگاه «نشانه‌های خدا» در زاهدان
کد خبر: 3650751
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹

بازگشایی نمایشگاه «نشانه‌های خدا» در زاهدان

گروه فرهنگی: به‌مناسبت هفته ملی کودک، نمایشگاه «نشانه‌های خدا» از امروز، به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در شهرستان زاهدان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، به‌مناسبت هفته ملی کودک، نمایشگاه «نشانه‌های خدا» از امروز، به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در شهرستان زاهدان افتتاح شد.
در آیین افتتاحیه این نمایشگاه، حجت‌الاسلام عیسی بزمانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و جمعی از مسئولان آموزش و پرورش و همچنین مسئولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان حضور داشتند.
مهدیه سلطانی، رابط برپایی نمایشگاه در این خصوص بیان کرد: این نمایشگاه با هدف معرفی توانمندی اعضای مراکز فرهنگی- هنری و برای تقدیر از این هنرمندان کانون در هفته‌ ملی کودک دایر شده است.
وی افزود: در این نمایشگاه 300 اثر برگزیده در زمینه‌های فرهنگی، هنری و ادبی به نمایش گذاشته شده و علاقه‌مندان تا پایان هفته‌ ملی کودک می‌توانند از آن دیدن کنند.
رابط برپایی نمایشگاه «نشانه‌های خدا» اظهار کرد: بر اساس هماهنگی‌هایی که با مدرسه‌ها انجام شده، دانش آموزان هر روز در دو نوبت صبح و عصر می‌توانند از این آثار بازدید و هم‌زمان در کارگاه‌های گوناگون فرهنگی، ادبی و هنری شرکت کنند.
گفتنی است، در ابتدای این ویژه برنامه، پنج کبوتر که نماد صلح و دوستی است، توسط اعضای کودک و با پیام صلح برای همه‌ کودکان جهان آزاد شدند.
captcha