برنامه‌های قرآنی اهواز به چند محفل در ماه رمضان خلاصه شده است/ چند پیشنهاد برای گسترش فعالیت‌های قرآنی
کد خبر: 3650859
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵

برنامه‌های قرآنی اهواز به چند محفل در ماه رمضان خلاصه شده است/ چند پیشنهاد برای گسترش فعالیت‌های قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر دارالقرآن امام هادی(ع) اهواز با بیان اینکه برنامه‌های قرآنی اهواز به چند محفل قرآنی در ماه رمضان خلاصه شده است، به ارائه چند پیشنهاد در راستای گسترش فعالیت‌های قرآنی در این کلانشهر پرداخت.

حجت‌الاسلام علیرضا جلالی مدیر دارالقرآن جهادی امام هادی(ع) کانون بسیج شهید جهان آرا اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان اظهار کرد: متاسفانه سالهاست که فعالیت‌های اصیل قرآنی و توجه به زیر ساخت‌های برنامه‌های قرآنی از دید مسئولان شهر و استان مغفول مانده است و این برنامه‌ها به چند محفل نورانی قرآن در ماه مبارک رمضان خلاصه شده است.

وی ادامه داد: متاسفانه قرآن همیشه مهجور بوده است؛ حال که شهردار و شورای اسلامی شهر اهواز به تازگی کار خود را آغاز کرده‌اند؛ مطلوب است که به عرصه قرآن کریم توجهی ویژه شود.

جلالی پیشنهاد داد: در این راستا چند پیشنهاد مطرح می‌شود که در قالب آن می‌توان به راه اندازی فرهنگسرای قرآن کریم، احداث بوستان قرآنی با هدف جذب و بهره‌مندی کودکان از معارف قرآنی، راه‌اندازی مسابقات از جلسات سنتی قرآن کریم اشاره کرد.

وی در ادامه ارائه پیشنهادات خود گفت: حضور شهردار، معاونان و اعضای شورای اسلامی شهر اهواز در جلسات استادان قرآنی و راه‌اندازی خانه‌های مشارکتی قرآن در مناطق حاشیه‌ای و آسیب‌پذیر به منظور مقابله با تفکرات انحرافی از جمله دیگر مواردی است که می‌تواند به گسترش عرصه قرآنی منجر شود.

iqnakhouzestan@

captcha