کارگاه سبک زندگی قرآنی در زنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 3651636
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵
بهبودی:

کارگاه سبک زندگی قرآنی در زنجان برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: سرپرست اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان از آغاز مرحله دوم کارگاه‌های سبک زندگی قرآنی در استان خبر داد.

حجت‌الاسلام علیرضا بهبودی، سرپرست اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، اظهار کرد: دومین دوره کارگاه‌های تفسیر موضوعی قرآن کریم با موضوع سبک زندگی قرآنی در سطح استان زنجان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام بهبودی با اشاره به اینکه اولین دوره این کارگاه‌ها سال گذشته برگزار و با استقبال خوبی از سوی جامعه هدف روبه‌رو شد، تصریح کرد: حضور در این کارگاه برای عموم مخاطبان آزاد است.

سرپرست اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان تاکید کرد: این کارگاه با همکاری موسسات قرآنی و در 25 جلسه برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند تا آخر مهرماه سالجاری به ادارات تبلیغات اسلامی در هر شهرستان مراجعه کنند.

حجت‌الاسلام بهبودی گفت: کتاب زندگی با قرآن استاد بهرام‌پور برای تدریس در این دوره در نظر گرفته شده و مباحث کاربردی در زندگی روزه‌مره از جمله مباحث اخلاقی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی از جمله سرفصل‌هایی هستند که در این دوره مورد بحث قرار خواهند گرفت.

captcha