برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در 1242 مدرسه استان قزوین
کد خبر: 3651879
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸

برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در 1242 مدرسه استان قزوین

گروه اجتماعی: قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی استان قزوین گفت: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در 1242 مدرسه استان با هماهنگی آموزش‌وپرورش و بسیج دانش‌آموزی در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، مرحله دوم جشن عاطفه‌ها هم‌زمان با سراسر کشور در سطح مدارس استان قزوین با شعار «مهر در انتظار همدلی» برگزار شد.

امیر خوش‌نیت قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی استان قزوین، در این خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا اظهار کرد: جشن عاطفه‌ها در سال‌جاری طبق پیش‌بینی صورت گرفته در سطح استان هم‌زمان با سراسر کشور در 2 مرحله برگزار شد.

وی افزود: مرحله اول جشن عاطفه‌ها در 23 و 24 شهریور در 750 پایگاه فعال کمیته امداد امام خمینی در سطح شهرهای استان برگزار شد و کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نوع‌دوست استان را جمع‌آوری کرده و در اختیار خانواده‌های کم‌بضاعت قرار گرفت.

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی استان قزوین یادآور شد: در مرحله اول جشن عاطفه‌ها کلیه مبالغ جمع‌آوری شده قبل از آغاز مدارس و در کمترین زمان ممکن بسته‌بندی و تحویل خانوارهای تحت پوشش قرار گرفت.

خوش‌نیت بیان کرد: در استان قزوین4 هزار دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)  قرار دارد و از خدمات مستمر این ارگان استفاده می‌کنند همچنین معادل همین میزان 4هزار نفر دیگر به‌صورت موردی و غیر دائم از خدمات کمیته امداد بهره‌مند‌ می‌شوند.

وی اظهار کرد: در مرحله اول جشن عاطفه‌ها از سوی اقشار مختلف جامعه در قالب کمک‌های نقدی و غیرنقدی در حدود 10 میلیارد ریال اهدا شد که نسبت به سال گذشته در بخش نقدی 300 درصد و در بخش غیرنقدی در حدود 200 درصد شاهد رشد میزان کمک‌های در استان بودیم که حاصل عنایت مردم نسبت به دانش‌آموزان استان است.

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی استان قزوین گفت: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در 1242 مدرسه استان در حال اجرا است و طبق هماهنگی با آموزش‌وپرورش و بسیج دانش‌آموزی قرار است هدایای دانش‌آموزان توسط خود مدیریت و کادر مدرسه در اختیار دانش‌آموزان کم‌بضاعت همان مدرسه قرار بگیرد.

خوش‌نیت در پایان گفت: این مبالغ به‌هیچ‌عنوان در اختیار کمیته امداد قرار نمی‌گیرد مگر آنکه طبق اعلام مدیریت مدرسه دانش‌آموزان آن مدرسه بی بضاعت باشند.
captcha