دارالقرآن شرکت خطوط لوله منطقه مرکزی رتبه اول کشور را از آن خود کرد
کد خبر: 3652600
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲

دارالقرآن شرکت خطوط لوله منطقه مرکزی رتبه اول کشور را از آن خود کرد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول دارالقرآن شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه مرکزی از کسب رتبه اول این دارالقرآن در میان 12 منطقه شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، دارالقرآن شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه مرکزی رتبه اول فعالیت‌های قرآنی را بین 12 منطقه شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران کسب کرد.
محمدکاظم ربیعی، مسئول دارالقرآن شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه مرکزی، در این رابطه گفت: پنج شنبه، 20مهرماه طی مراسمی که به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد از فعالیت چندین ساله دارالقرآن شرکت خطوط و مخابرات نفت منطقه مرکزی با حضور سالمی، مدیر منابع انسانی و سرپرست روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران تجلیل شد.
وی ادامه داد: انجام برنامه‌های مصوب دارالقرآن شرکت، نوآوری در فعالیت‌های قرآنی، کسب بیشترین رتبه در مسابقات قرآن شرکت پالایش و پخش وزارت نفت، اجرای برنامه آموزشی مدون و مستمر، برگزاری با کیفیت محافل قرآن و ارائه گزارش از فعالیت‌های قرآنی از جمله معیارهای انتخاب دارالقرآن این شرکت به عنوان دارالقرآن برتر کشور است.
ربیعی افزود: در حال حاضر 100قرآن آموز در گروه سنی 4سال تا بزرگسال از دوره‌های آموزش قرآن در رشته‌های حفظ، قرائت، صوت و لحن، تجوید استفاده می‌کنند، برای خردسالان در رده سنی 4تا7 سال نیز دوره آموزشی به صورت کاملاً تخصصی برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: آموزش همگانی با شرکت 20 نفر از همسران کارکنان در رشته روخوانی، روان خوانی و مفاهیم به صورت هفتگی برگزار می‌شود. سوم آبان نیز مرحله مقدماتی بیست‌وسومین دوره مسابقات قرآن، اذان و نهج‌البلاغه نیز در 8گروه برگزار می‌شود.


captcha