دست‌سازه‌های کودکان و نوجوانان چهارمحالی به کربلا ارسال می‌شود
کد خبر: 3652623
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳

دست‌سازه‌های کودکان و نوجوانان چهارمحالی به کربلا ارسال می‌شود

گروه فرهنگی: مدیرکل کانون پرورش فکری چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با ایام اربعین حسینی دل نوشته‌ها و دست‌سازه‌های اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری به کربلا ارسال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری به نقل از تسنیم، فرزاد رحیمی اظهارکرد: در این طرح بیش از 400 اثر هنری و ادبی از کودکان و نوجوانان استان تا پایان مهرماه به استان خوزستان برای اهدای به خادمان و زائران کودک و نوجوان ارسال می‌شود.
وی با بیان اینکه اشاعه فرهنگ عاشورایی در میان کودکان و نوجوانان از برنامه‌های کانون در ایام محرم است، افزود: تعمیق آموزه‌های عاشورایی، پرورش شور و شعور حسینی و مشارکت و نقش‌آفرینی اعضا با دست سازه‌ها و دل نوشته‌های خود با راهیان کربلا از جمله اهداف اجرای این آیین نمادین است.
مدیرکل کانون پرورش فکری چهارمحال و بختیاری بیان کرد: این آثار با بهره‌گیری از روش‌ها و فعالیت‌های مرسوم در کانون با 2 شاخص کاربردی و سبک بودن با استفاده از پارچه، فوتر،نمد و نگین برای اهدای به خادمان و زائران کودک و نوجوان ساخته می‌شوند.
رحیمی خاطرنشان کرد: در این پویش هر کودک یا نوجوان، دل نوشته، نقاشی، آرزو یا آثار خود را با طراحی خاص تولید کرده و نام و نام خانوادگی، سن، نام شهر و سایر مشخصات دلخواه خود را نیز روی آن درج می‌کند تا پس از ارسال به کانون پرورش فکری استان خوزستان به دست راهیان کوی حسینی برسند.
captcha