ساخت بیش از 12 هزار اثر رادیویی و تلویزیونی در حوزه اقتصاد مقاومتی
کد خبر: 3652656
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴
قربانی‌جم عنوان کرد:

ساخت بیش از 12 هزار اثر رادیویی و تلویزیونی در حوزه اقتصاد مقاومتی

گروه اجتماعی: مدیرکل پیشین صدا و سیمای استان مرکزی گفت: افزایش رضایتمندی، معرفی چهره‌های ناشناخته و مشاهیر و معرفی ظرفیت‌های استان از ماموریت‌ها و اهداف بنده در سازمان بود از جمله می‌توان به تولید بیش از 12 هزار اثر رادیویی و تلویزیونی در حوزه اقتصاد مقاومتی اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، حمید قربانی جم، مدیرکل پیشین صدا و سیمای استان مرکزی در آیین تودیع و معارفه مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی که امروز، شنبه 22 مهرماه در فرهنگسرای شهر اراک برگزار شد گفت: صدا و سیما یک نهاد انقلابی است که در معرض تهدیدات و هجمه دشمنان قرار دارد و در خط مقدم جنگ نرم و تهاجمات فرهنگی ایستادگی می‌کند که آخرین نمونه این تهاجمات صحبت‌های شب گذشته ترامپ بود.
وی ادامه داد: بنده از سال 91 تاکنون در استان مرکزی افتخار خدمت داشتم، ارتقای سطح کار، افزایش رضایتمندی، افزایش مخاطبان، معرفی چهره‌های ناشناخته و مشاهیر و معرفی ظرفیت‌های استان از ماموریت‌ها و اهداف بنده در این سازمان بود از جمله می‌توان به تولید بیش از 12 هزار اثر رادیویی و تلویزیونی در حوزه اقتصاد مقاومتی اشاره کرد.
قربانی‌جم تصریح کرد: بنده از بدو ورود به استان سعی کردم عدالت رسانه‌ای را در تمام شهرستان‌های اراک حکمفرما کنم که می‌توان به پوشش اخبار و رویدادهای 33 نقطه و شهرستان اشاره کرد در کنار آن 33 خبرنگار از کلیه شهرستان‌ها فعال شد و دیگر نیازی نیست برای پوشش برنامه‌ها خبرنگاران از مرکز استان به شهرستان اعزام شوند.
مدیرکل پیشین صدا و سیمای استان مرکزی با اشاره به اینکه نماینده ولی فقیه در استان تاکید ویژه‌ای بر پوشش کامل اجتماع عاشوراییان داشتند، گفت: در سال ٩١ تنها سه منطقه از استان پخش زنده اجتماع عاشوراييان  داشتیم، اما پس از ٥٧ ماه این پوشش به ٣٢ نقطه رسید.
وی بیان کرد: پرداختن به مشاهیر و مفاخر استان یکی از اولویت‌های بنده در صدا و سیمای استان مرکزی بود در همین راستا از ظرفیت هنرمندان و صاحب نظران فرهنگی استان در قالب برنامه‌ای با عنوان «سرزمین کهن» بالغ بر 44 گویش و لهجه استفاده شد.
قربانی‌جم گفت: از ابتدای حضورم در استان پوشش دیجیتال تمام شهرستان‌ها دغدغه‌ام بود به طوری که سال 91 فقط شهر اراک به این پوشش مجهز بود، امروز ٩٦ درصد استان مركزی تحت پوشش ديجيتال قرار گرفته و ٩٥ ايستگاه راه‌اندازی شده است  و ٧٠ درصد هزينه‌های اين راه‌اندازی توسط مسئولان استان و مشاركت‌های مردمی تأمين شده است.
مدیرکل پیشین صدا و سیمای استان مرکزی در پایان بیان کرد: در سال ٩١ مخاطب سيمای استان مركزی ٤٥ درصد بود كه امروز اين استقبال به ٦٥ تا ٧٠ درصد رسيده است و استقبال ١٧ درصدی از راديوی استان در سال 91 به 30 درصد افزایش یافته است .
captcha